dodano: 2007-11-02 17:44 | aktualizacja:
2007-11-02 19:50
autor: Janusz Sulisz |
źródło: broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z wydanym komunikatem dotychczasowe warunki płatności są stosowane do zamówienia ITI Neovision, które zostało ogłoszone w sierpniu.
Do października br. telewizja nowej generacji n uzyskała 204 tys. abonentów. Do końca roku planuje osiągnąć wynik 300 tys., natomiast w 2008 - przynajmniej 500 tys., co da granicę rentowności całego przedsięwzięcia.
Producent ADB poinformował jednocześnie o pozyskaniu sześciu nowych klientów od początku 2007 roku. Gama zamawianych produktów coraz wyraźniej kieruje się ku rozwiązaniom high end, przykładowo jeden z partnerów ADB złożył zamówienie na odbiornik HD z możliwością wprowadzenia interaktywnych usług MHP.
ADB jest na końcowym etapie tworzenia jednostki biznesowej w Tajlandii. Już teraz pracuje tam fabryka, w której składana jest większość produktów ADB. Zakończenie procesu jest planowane na styczeń 2008.
Strona domowa ADB
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.