dodano: 2007-10-09 20:48 | aktualizacja:
2008-02-15 22:31
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Puls Biznesu
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nasze przyszłoroczne inwestycje będą przeznaczone przede wszystkim na rozwój usług, w tym telewizji cyfrowej. Chcemy szybko wprowadzić ją na dużą skalę i zaoferować przeważającej większości naszych klientów w 10 największych miastach, w których jesteśmy obecni - powiedział prezes UPC Polska, Simon Boyd.
Nieoficjalnie wiadomo, że UPC złożyło zapytania u producentów w Korei o ogromne liczby dekoderów kablowych, nawet o... 1 mln dekoderów HD, a podobno była nawet mowa o 7 mln dekoderów kablowych HD PVR i ....Bluetooth.
Podobno co niektórzy zagraniczni dostawcy sprawdzali tę informację w Polsce, czy aby komuś coś się nie pomyliło w szacunkach i planach, tym bardziej, że w Polsce jest niecałe 13 mln gospodarstw domowych. Czyżby UPC chciało opanować połowę polskich gospodarstw?
Co interesujące, UPC Polska nadal korzysta na swoich stronach internetowych ze starego logo, podczas gdy już na targach IBC w Amsterdamie pokazano nowe logo. Czeskie UPC używa już nowego logo. Dziwne zatem, że UPC Polska myśli o tak zaawansowanych dekoderach, podczas gdy ma w reklamach i na stronach internetowych nieaktualne logo, z którego zrezygnowała macierzysta spółka Liberty Global.
czeska strona UPC
polska strona UPC
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.