dodano: 2007-09-04 15:47 | aktualizacja:
2007-09-04 17:18
autor: Anita Dąbek |
źródło: Puls Biznesu
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sprzedaż zwiększyła się o ponad 100 proc. w porównaniu z majem i czerwcem bieżącego roku. Proporcje sprzedaży wynoszą kolejno: ponad połowa - Internet, 40 proc. - telewizja kablowa.
175 tys. sprzedanych usług przypadało na Internet (wzrost o ok. 50% wobec pierwszego półrocza 2006 r.). Z więcej niż jednej usługi korzystało 180 tys. użytkowników, w tym z podwójnego pakietu (Double Play) 141 tys. abonentów, a z potrójnego (Triple Play) - 39 tys.
Stworzyliśmy własne zespoły przedstawicieli handlowych, oferując im dobry motywujący system wynagradzania, oparty na wynagrodzeniu prowizyjnym. Najlepsi z nich zostali przyjęci na umowy o pracę, czyli tzw. etaty. Pozytywne efekty widać już po pierwszych dwóch miesiącach - poinformował prezes Multimedia Polska - Andrzej Rogowski.
Sprzedaż jest prowadzona także w biurach obsługi klienta oraz korzystając z call center. Duża sprzedaż szerokopasmowego Internetu doprowadziła do tego, że spółka wzbogaciła swoją ofertę o darmowy dostęp do Internetu przy ograniczeniach transferu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.