reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Premiere stawia na reklamę

dodano: 2005-08-09 16:08
autor: Adrian Gąbka | źródło: TN

premiere_logo_sk.jpg - W nadchodzącym roku niemiecki operator pay-tv Premiere planuje zwiększenie wydatków na kampanie reklamowe, zwłaszcza telewizyjne. – poinformowała niemiecka wersja gazety „Media & Marketing”. Premiere spodziewa się 3 proc. wzrostu liczby abonentów w 2006 r.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Umacnianie marki Premiere ma pomóc w osiągnięciu zamierzonych 8 proc. wzrostu liczby abonentów do roku 2009 roku. Kampanie reklamowe są bardzo ważne, ponieważ rośnie liczba Niemców zainteresowanych cyfrową telewizją. Satelitarna platforma cyfrowa musi jeszcze wygrać walkę o nich z DVB-T i cyfrowymi sieciami kablowymi.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...