reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Sukces PPV w Kanadzie

dodano: 2005-07-04 17:27
autor: Adrian Gąbka | źródło: AdvTV

Po raz pierwszy w historii telewizji kanadyjskiej przychody z usług pay-per-view przekroczyły w rocznym rozliczeniu 1,7 mld dol. Kwota ta dotyczy tylko anglojęzycznych programów w 2004 r. Analitycy szacują, że PPV nadal będzie rozwijał się dynamicznie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nadawcy francuskojęzyczni, oferujący serwisy pay-per-view odnotowali przychody w wysokości 422 mln dol. w ubiegłym roku. Wskaźniki zaprezentowane zostały podczas szóstego corocznego sprawozdania polityki nadawców Kanadyjskiej Komisji Radia Telewizji i Telekomunikacji.

W 2004 roku przeciętny Kanadyjczyk oglądał telewizję 25,8 tygodniowo – wskazują dane Nielsen Media Research. Według ośrodka BBM Bureau czas ten wyniósł 21,4 godzin. Oznacza to, że od 2003 roku mieszkańcy tego kraju o 20 minut skrócili czas spędzony przed telewizorem.

Niepokojące dla miejscowych nadawców jest także zmniejszanie się czasu poświęconego na oglądanie rodzimych produkcji telewizyjnych. W prowincji Quebek 90,1 proc. oglądanych audycji pochodzi spoza kraju. W porównaniu z danymi sprzed 10 lat także w innych prowincjach Kanadyjczycy oglądają mniej własnych programów. Wskaźnik ten wzrósł z 67,3 proc. w 1993 roku do 71,9 proc. w 2004 r.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

489 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...