Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Viacom, właściciel mi. in. kanałów MTV i Nickelodeon zakłada, że za pośrednictwem przekazu satelitarnego i kablowego kanał pozyska 10 milionów abonentów. Inwestycja w nową stację pochłonie 70 mln dolarów. W projekcie uczestniczyć będą Miller, Subaru, Motorola i Paramount Pictures.
Brian Graden, zarządzający kanałem uważa, że jak MTV narzucać światowy styl młodzieży, tak nowy kanał będzie inspiracją dla środowisk homoseksualnych. Geje i lesbijki to atrakcyjna grupa pośród reklamodawców. Nadawca liczy więc na spore przychody z reklam.
Francuski kanał dla gejów i lesbijek pozyskał 50 tys. abonentów w ciągu pierwszych 6 miesięcy działalności. Oznacza to, że wynik 150 tys. odbiorców, których pozyskanie w ciągu trzech lat postawił sobie nadawca za cel, zostanie osiągnięty znacznie wcześniej niż planowano.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.