dodano: 2024-03-13 14:55 | aktualizacja:
2024-03-14 14:44
autor: Janusz Sulisz |
źródło: angacom.de
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podczas konferencji ANGA COM 2024 odbędzie się ponad 50 paneli z ponad 200 prelegentami, w tym Gigabit Summit, Media Summit i Fiber Optic Summit.
Najważniejsze panele podczas ANGA COM 2024:
- Gigabit Summit „Współpraca czy konsolidacja – jak będzie rozwijać się struktura operatorska do 2030 roku?” nastąpi po przemówieniu otwierającym Klausa Müllera, prezesa niemieckiej Bundesnetzagentur. Dziennikarka biznesowa i telewizyjna Isabelle Körner poprowadzi dyskusję z 5 dyrektorami generalnymi niemieckiej branży telekomunikacyjnej:
- Jan Georg Budden (dyrektor generalny i współzałożyciel, Deutsche GigaNetz)
- Timo von Lepel (dyrektor zarządzający, NetCologne)
- Andreas Pfisterer (dyrektor generalny, Deutsche Glasfaser)
- Jens Prautzsch (dyrektor generalny, Unsere Grüne Glasfaser)
- Philippe Rogge (dyrektor generalny Vodafone Deutschland i członek komitetu wykonawczego Grupy Vodafone)
- Media Summit (Szczyt Medialny) poświęcony będzie pytaniu: „Linearne, na żądanie, bezpłatne czy płatne – które treści zapewnią nowy rozwój?”. Moderatorem będzie Thomas Lückerath:
- Dr Nadine Bilke (dyrektor programowy, ZDF)
- Inga Leschek (dyrektor zarządzający ds. programowych, RTL i RTL+)
- Sabine de Mardt (dyrektor zarządzający i producent, Gaumont)
- Henrik Pabst (dyrektor zarządzający i dyrektor ds. treści, Seven.One Entertainment Group)
- Dr Christoph Schneider (dyrektor krajowy, Prime Video DE/AT i dyrektor zarządzający, Amazon Digital Germany)
- Sascha Schwingel (dyrektor generalny, UFA)
- Podczas Fiber Optic Summit omówione zostanie kluczowe pytanie: „Jak utrzymać tempo ekspansji?”:
- Dr Kerstin Baumgart (dyrektor zarządzający ds. sprzedaży hurtowej, Telekom Deutschland)
- Nelson Killius (dyrektor generalny, M-net)
- Markus Oswald (dyrektor generalny, Tele Columbus)
- Tanja Richter (dyrektor zarządzający dyrektor ds. technologii i sieci, Vodafone Deutschland)
- Bernd Thielk (dyrektor zarządzający, willy.tel)
- Moderator: Wolfgang Bock (Boston Consulting Group)
- Panel „Produkty, Marketing i Sprzedaż: Jak zwiększyć wykorzystanie Gigabitu?” to niemiecka premiera w składzie:
- Marcel de Groot (dyrektor operacyjny ds. produktów konsumenckich, Vodafone Deutschland)
- Andreas Laukenmann (dyrektor ds. konsumentów, O2 Telefónica)
- Wolfgang Metze (członek zarządu B2C, Telekom Deutschland)
- Ruben Queimano (dyrektor handlowy, Deutsche Glasfaser)
- Dirk Wierzbitzki (dyrektor ds. klientów mieszkaniowych / członek zarządu Grupy, Swisscom)
- Moderator: dr Florian Dickgreber (EY)
- W panelu „Przyszłość streamingu: treść, koszty i współpraca” kluczowe tematy biznesu streamingowego poruszą:
- Clement Schwebig (prezes i dyrektor generalny na Europę Zachodnią i Afrykę, Warner Bros. Discovery)
- Henning Nieslony (dyrektor ds. transmisji strumieniowej, RTL Deutschland)
- Elke Walthelm (dyrektor operacyjny i dyrektor zarządzający, Sky Deutschland)
- Katharina Frömsdorf (dyrektor ds. platform i rozwoju Seven.One Entertainment Group oraz dyrektor generalny Joyn)
- Haruka Gruber (wiceprezes ds. mediów, DAZN)
- Moderator: prof. dr Klaus Goldhammer (Goldmedia)
W kolejnych panelach strategicznych poruszone zostaną m.in. następujące tematy związane z branżą szerokopasmową i medialną:
- Finansowanie, rozwój kosztów i inwestorzy: w jaki sposób ekspansja światłowodów utrzymuje się na właściwym poziomie?
- Migracja z miedzi do szkła: szanse, warunki i harmonogram
- Sieci wewnętrzne: jak rozwiązać kluczowy problem związany z wdrażaniem FTTH?
- Od umów zbiorowych do indywidualnych: jak będzie rozwijać się odbiór telewizji?
- Branża mieszkaniowa i umowy zbiorowe: w jakim punkcie jesteśmy na 6 tygodni przed zmianą systemu?
- Aktualizacja wdrożenia światłowodów: modele współpracy i otwarty dostęp
- 40 lat systemu Dual Media: patrząc w przyszłość (we współpracy z VAUNET)
- Prezentacja badania VATM Gigabit Study 2024 (we współpracy z VATM)
- AI jest królem?: co sztuczna inteligencja naprawdę wnosi do firm medialnych (we współpracy z VAUNET)
- Spadające ceny rynkowe, rosnące koszty treści: w jaki sposób telewizja może zachować rentowność dla operatorów sieci?
- Aktualizacja przepisów telekomunikacyjnych, GIA i ustawy o sieciach cyfrowych
- Światłowody i gminy: czynniki sukcesu i pułapki w rozbudowie sieci
- Zrównoważony rozwój i efektywność energetyczna (we współpracy z VATM)
- Spersonalizowane usługi telewizyjne i telewizja adresowalna (we współpracy z Deutsche TV-Plattform)
Międzynarodowy program technologiczny został zmieniony i obejmuje takie tematy, jak FTTH, PON, DOCSIS 4.0, 10G, otwarty dostęp, streaming i OTT, dystrybucja treści, CDN, sztuczna inteligencja, zrównoważony rozwój, odporność i IoT.
Po udanej premierze w 2023 roku część programu strategiczno-technologicznego po raz kolejny odbędzie się na Scenie Innowacji, czyli otwartej scenie prezentacyjnej bezpośrednio w hali wystawienniczej. Dodatkowy, głównie międzynarodowy program Sceny Innowacji zostanie opublikowany w kwietniu. W szczególności tematy, takie jak dystrybucja multimediów, przesyłanie strumieniowe, OTT i łączność zostaną rozszerzone o nacisk techniczny.
16 maja udział w ANGA COM, obejmujący cały program konferencji, jest bezpłatny.
Kluczowymi tematami są sieci wewnętrzne, otwarty dostęp, inżynieria lądowa i gminy.
Partnerami programu tego dnia są Federal Gigabit Bureau, aconium i VATM.
Infrastructure Summit „Sieci, cyfryzacja, inteligentne miasto” z Valentiną Daiber (dyrektor ds. prawnych i korporacyjnych, Telefónica Deutschland), Susanne Fabry (członek zarządu, RheinEnergie), Michaelem Fränkle (dyrektor ds. technicznych, Tele Columbus), Gertrud Husch (kierownik Departamentu Łączności Cyfrowej Federalnego Ministerstwa Cyfryzacji i Transportu), Christophem Lüthe (dyrektor zarządzający, vitronet Gruppe) i Tanją Richter (dyrektor zarządzający, dyrektor ds. technologii i sieci, Vodafone Deutschland) rozpocznie się w czwartek. Moderator: Kerstin Stromberg-Mallmann (Talking Bridges).
Na wystawę zarejestrowało się już ponad 460 firm z 35 krajów. Powierzchnia wystawiennicza brutto wynosi 25 000 m kw.
Dr Peter Charissé, dyrektor generalny ANGA COM, skomentował:
- W tym roku nasz program konferencji jeszcze lepiej łączy główne kwestie strategiczne z codzienną praktyką – i to także na arenie międzynarodowej. Dotyczy to w równym stopniu tematyki telekomunikacyjnej, jak i medialnej. Najwyższy poziom w obu obszarach – to możliwe tylko w Kolonii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.