Dzięki systemowi Ad_Auction partnerzy posiadający określone założenia budżetowe już od 5 czerwca mogą ustawić swoją maksymalną propozycję w ramach funkcjonalności Max_Bid (automat zaszyty w aplikacji, który wyręcza w bidowaniu). Dodatkowo, śladem ubiegłego roku, w aukcji wykorzystany zostanie model elastycznego czasu zakończenia, uzależniony od rzeczywistego popytu na dany pakiet.- Tenis to sport pełen emocji, a my oferujemy markom przestrzeń na zaistnienie w tym kontekście. Dlatego też zapraszamy naszych partnerów do aukcji czasu reklamowego oraz sponsorskiego - jest to doskonała okazja, by pozytywne przeżycia związane ze sportem oddziaływały na kluczowe atrybuty marek. Aukcja to wygodne i transparentne rozwiązanie umożliwiające śledzenie przebiegu licytacji na żywo - mówi Aleksandra Przeździecka, dyrektor ds. strategii i rozwoju Premium TV w TVN Media.
Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
419 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
639 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
429 zł Więcej...