reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

14,732 mln klientów Play i UPC w Polsce

dodano: 2022-11-15 16:02
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Iliad Group/Play/satkurier.pl

UPC Play facebook.com/upcprzeszlodoplay 14,732 mln - tylu aktywnych klientów na koniec września br. miała w Polsce spółka P4, właściciel Play i UPC. W ramach tej liczby, 12,762 mln to aktywni klienci usług mobilnych (8,894 mln na umowę i 3,869 mln w opcji prepaid), a 1,97 mln to abonenci usług stacjonarnych, w tym telewizji UPC i Play Now TV oraz Internetu. Liczba raportowanych klientów usług mobilnych (bez M2M) wyniosła 16,8 mln.

facebook.com/upcprzeszlodoplay
UPC Play facebook.com/upcprzeszlodoplay


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kwartalne wzrosty osiągnięto w każdym z wymienionych segmentów, poza przedpłaconymi usługami mobilnymi - tutaj spadek wyniósł 38 tys. klientów. Kontraktowych abonentów usług mobilnych przybyło 105 tys. ARPU z usług mobilnych wyniosło 29,20 zł.

Jeśli chodzi o usługi stacjonarne Play i UPC, tutaj wzrost liczby abonentów w trzecim kwartale 2022 roku wyniósł 54 tys. Sumarycznie, łączna liczba klientów P4 w Polsce wzrosła w ciągu trzech miesięcy o 121 tys.

Przychody P4 za trzeci kwartał br. wyniosły 2,42 mld zł, co oznacza wzrost o 32,2% rok do roku, głównie dzięki konsolidacji od 1 kwietnia 2022 roku UPC. Wskaźnik EBITDAaL wyniósł 979 mln zł, co oznacza wzrost o 29 proc. w skali roku.
 
Kliknij, aby powiększyć

Na koniec września br. techniczny zasięg UPC w Polsce wyniósł 3,7 mln gospodarstw domowych (ponad 14 tys. dodanych gospodarstw w trzecim kwartale). Na koniec września br. infrastruktura mobilna Play obejmowała 10 255 stacji (w trzecim kwartale uruchomiono 224 stacje).
 

- Nasz nieustanny wzrost i solidne wyniki w trzecim kwartale pokazały, że jesteśmy blisko klientów, zapewniając im wolność wyboru i najkorzystniejsze oferty w obliczu wyzwań ekonomicznych. Usługi telekomunikacyjne pozostają podstawą codziennego życia, dlatego z myślą o naszych klientach w całej Polsce stale inwestujemy, aby dostarczać nieprzerwany dostęp do najwyższej jakości sieci mobilnej i stacjonarnej. To, wraz z pozycją drugiego największego płatnika podatku CIT w Polsce wśród firm indywidualnych, wskazuje jak istotny jest wkład Grupy Play z punktu widzenia rozwoju gospodarczego i bezpieczeństwa państwa. Ciągłe innowacje pozwalają nam również na optymalizację zużycia energii przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług. Jestem dumny z osiągnięć zespołów Play i UPC w trzecim kwartale i przekonany, że jesteśmy zdeterminowani, aby wzmocnić naszą pozycję lidera rynku z korzyścią dla konsumentów, społeczeństwa i polskiej gospodarki - powiedział Jean Marc Harion, prezes Grupy Play.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...