reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Dłuższe przerwy na reklamy w Wielkiej Brytanii?

dodano: 2022-07-03 08:18
autor: RO | źródło: advanced-television.com

Wielka Brytania Ofcom potwierdził, że częstotliwość i długość przerw reklamowych w brytyjskich kanałach telewizyjnych należy ponownie ocenić w świetle zmieniających się nawyków oglądania i rozwoju usług transmisji strumieniowej. Obecne ograniczenia obowiązujące nadawców publicznych są bardziej rygorystyczne niż przepisy przewidziane dla nadawców komercyjnych.

Wielka Brytania flaga


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecne przepisy stwierdzają, że całkowita ilość reklam dla ITV/STV, Channel 4 i Channel 5 w ciągu jednego dnia nie może przekraczać średnio 7 minut na godzinę transmisji. Kanały mogą wyświetlać przerwy reklamowe do 8 minut na godzinę w czasie najwyższej oglądalności prime-time (18:00-23:00, 7:00-9:00).

Inne kanały mogą reklamować produkty i usługi do 9 minut na godzinę plus mają dodatkowe 3 minuty na telezakupy.

Rzecznik brytyjskiego regulatora powiedział, że rozpatrywane są różne opcje, ale zanim powstaną jakiekolwiek plany, zostanie przeprowadzona analiza, co mówią sami telewidzowie. Należy znaleźć odpowiednią równowagę między ochroną interesów widzów, a utrzymaniem działalności tradycyjnych nadawców, co obejmuje pomoc im w konkurowaniu z amerykańskimi platformami streamingowymi.

 

Źródło: advanced-television.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przepust dachowy średnicy 48mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 48mm

89 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 799 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 299 zł Więcej...