- Nasz związek z Roland-Garros trwa od lat. Cały czas podnosimy wyniki oglądalności i poziom zaangażowania użytkowników. Łączymy wiedzę najlepszych ekspertów z innowacyjnymi technologiami, dzięki czemu nasze relacje stoją na najwyższym poziomie. Nowa umowa z FFT to dla nas zobowiązanie, aby w dalszym ciągu pokazywać mecze tenisowe na światowym poziomie rozgrywane na Roland-Garros milionom widzów w Europie - powiedział Andrew Georgiou, prezes Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Services.
- Współpraca z Discovery, czyli firmą o tak ogromnym zasięgu, pokazuje nasze ambicje dotyczące Roland-Garros na scenie międzynarodowej. Chcemy, aby ten turniej był dla wszystkich niesamowitym przeżyciem - podkreślił Gilles Moretton, prezydent francuskiej federacji tenisowej FFT.
SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...