Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pomiędzy 17 maja a 20 czerwca 2021 r. kupić telewizor, 31 dni po zakupie dokonać rejestracji na dedykowanej stronie TCL: www.piątekzTCL.pl i wypełnić kwestionariusz. W ciągu 7 dni od zgłoszenia wniosek zostanie zweryfikowany, a po zatwierdzeniu go kody zostaną wysłane na adres e-mail konsumenta. W akcji wezmą udział również modele QLED z 2020 roku.- Kampania ta ma na celu rozpropagowanie najnowszych serii telewizorów QLED i MiniLED jako doskonałego wyboru dla widzów sportowych i graczy e-sportowych - mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. - Największy nacisk stawiamy na serie, których funkcjonalność naturalnie wpasowuje się w jakość oglądanego obrazu, takie jak płynność ruchu [100 HZ oraz Motion Clarity], odwzorowanie kolorów i kontrast [Miniled, QLED, Dolby Vision (iQ)] oraz udogodnienia dla graczy e-sportowych (kompatybilność z konsolami najnowszej generacji, HDMI 2.1 oraz funkcje Game Master PRO).
SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...