reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska rusza z programem „Think Big” 7

dodano: 2020-08-10 07:07
autor: Łukasz Knapik | źródło: Liberty Global

UPC Polska UPC Biznes „Think Big” UPC Polska (Liberty Global) startuje z siódmą edycją programu „Think Big”. UPC Polska razem z partnerami, w tym Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju, UPC Biznes i Fundacją Digital Poland, nagrodzi przedsiębiorców i innowatorów społecznych, którzy w oparciu o nowe technologie tworzą rozwiązania wspierające firmy, społeczności i obywateli w czasach pandemii. Inicjatywa to jeden z elementów długofalowego zaangażowania UPC w rozwój społeczeństwa i gospodarki cyfrowej w Polsce. Hasłem siódmej edycji jest „Think Digital”. Oficjalny patronat nad programem objęły Ministerstwo Rozwoju i Ministerstwo Cyfryzacji.

UPC Polska UPC Biznes „Think Big”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Covid-19 zmienił potrzeby konsumentów i stworzył nowe wyzwania dla firm, przyspieszając cyfrową transformację w wielu branżach. Według IDC, firmy transformujące się cyfrowo do 2023 roku będą generować 52 proc. światowego produktu krajowego brutto (PKB). Zamknięcie w domach i izolacja społeczna wywarły znaczący wpływ na biznes, społeczności i jednostki, pokazując cyfrowe wykluczenie seniorów i osób z niepełnosprawnościami, a także rosnącą niepewność związaną z przyszłością rynku pracy. Badania pokazują, że cyfryzacja odegra kluczową rolę w post-pandemicznym świecie, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i społecznym.
 

- Pandemia koronawirusa spowodowała nagłe i głębokie zmiany gospodarcze i społeczne. W UPC wierzymy, że jednym ze skutecznych sposobów, aby sprostać nowym wyzwaniom, jest szybki rozwój internetu gigabitowego i adaptacja nowych technologii. Hasło tegorocznej edycji „Think Big” to „Think Digital”. Naszym celem jest wyróżnienie przedsiębiorców i innowatorów społecznych, którzy tworzą cyfrowe rozwiązania dla firm, społeczności i obywateli, pozwalające im dołączyć do cyfrowego świata i rozwijać się dzięki oferowanym przez niego możliwościom

- mówi Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

Program skierowany jest do przedsiębiorców, którzy oferują rozwiązania pomagające małym i średnim firmom, a także indywidualnym przedsiębiorcom w pełni wykorzystać możliwości cyfrowe i rozwijać biznes w internecie, zwłaszcza w obliczu wyzwań spowodowanych pandemią Covid-19. Zwycięzcy „Think Big: Think Digital” otrzymają szansę na pilotażowe wdrożenie swoich rozwiązań lub na ich rozwój, a także wsparcie marketingowe i możliwość networkingu w gronie uznanych partnerów programu. Pula nagród finansowych wynosi 100 000 zł (więcej tutaj).

Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach:

- „Think Digital” - innowacyjne rozwiązania, które pomagają małym i średnim firmom, a także indywidualnym przedsiębiorcom w pełni wykorzystać możliwości cyfrowego świata, szczególnie w nowej, post-pandemicznej rzeczywistości. Głównym partnerem kategorii jest UPC Biznes;
- „Think Social” - rozwiązania non-profit, które w oparciu o nowe technologie, wspierają osoby indywidualne i społeczeństwo, pomagając walczyć z wykluczeniem. Głównym partnerem kategorii jest Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju;
- „Think Transformation” - najbardziej spektakularne przyspieszenia cyfrowej transformacji w korporacjach, generujące znaczny wzrost. Głównym partnerem kategorii jest Fundacja Digital Poland.
 

- Pandemia Covid-19 postawiła nas wszystkich - obywateli, instytucje publiczne i biznes - przed koniecznością przewartościowania dotychczas obowiązujących dogmatów i sposobów działania. Przykładem takiej twórczej mobilizacji w walce z kryzysem są właśnie takie inicjatywy, jak „Think Big”. To rozwiązania, które stały się możliwe dzięki spotkaniu ludzkiej pomysłowości i wyobraźni z potencjałem technologii. Będą służyć nie tylko doskonaleniu modeli biznesowych, ale, co szczególnie istotne, też innowacjom społecznym, które wychodzą naprzeciw potrzebom słabszych.

mówi Jadwiga Emilewicz, wicepremier, minister rozwoju i wiceprezes zarządu krajowego partii Porozumienie Jarosława Gowina.

„Think Big: Think Digital” - jak aplikować? Do udziału organizatorzy zapraszają indywidualnych przedsiębiorców, spółki z segmentu mikro oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), a dodatkowo, w kategorii „Think Social”, stowarzyszenia i fundacje. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać funkcjonujące i zweryfikowane rozwiązania w postaci produktów fizycznych, cyfrowych lub usług, bądź działające prototypy wymienionych powyżej rozwiązań, odpowiadające obszarom programu. Uczestnicy powinni prowadzić działalność gospodarczą lub realizować misję społeczną na terenie Polski.

By zgłosić się do programu należy w terminie do piątku, 4 września br. wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej „Think Big” (przejdź na stronę). W ramach pierwszego etapu jury wyłoni 18 rozwiązań (12 z kategorii „Think Digital” i 6 z kategorii „Think Social”). Następnie, do końca października br., odbędzie się faza półfinałowa, w efekcie której zostanie wybranych 9 projektów (6 z kategorii „Think Digital” i 3 z kategorii „Think Social”), które wezmą udział w finałach programu.

Pula nagród finansowych tej edycji to 100 000 zł - zwycięzcy kategorii „Think Digital” i „Think Social” otrzymają po 50 000 zł oraz szansę na pilotażowe wdrożenie/rozwój swojego rozwiązania we współpracy z UPC Polska lub innym partnerem programu.

UPC Polska, wspólnie z Fundacją Digital Poland, w kategorii „Think Transformation”, przyznają również nagrodę korporacji, która odznaczyła się najbardziej spektakularnym przyspieszeniem transformacji cyfrowej.

Nagrody i korzyści z udziału w VII edycji „Think Big: Think Digital”:

- w kategorii „Think Digital”: nagroda pieniężna w wysokości 50 000 zł dla zwycięzcy kategorii; szansa na pilotażowe wdrożenie przez zwycięzcę swojej usługi w ramach współpracy z UPC Polska lub innym partnerem programu; możliwość networkingu w gronie partnerów programu; wsparcie marketingowe; przedstawienie rozwiązania w specjalnym raporcie podsumowującym edycję Think Digital;
- w kategorii „Think Social”: nagroda pieniężna w wysokości 50 000 zł dla zwycięzcy kategorii; możliwość networkingu w gronie partnerów programu; wsparcie marketingowe; możliwość dalszego rozwoju projektu we współpracy z Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju oraz UPC Polska.

„Think Big” - siódma edycja, o projekcie - patronat: Ministerstwo Rozwoju i Ministerstwo Cyfryzacji, partner główny kategorii „Think Digital”: UPC Biznes, partner główny kategorii „Think Social”: Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju, partner główny kategorii „Think Transformation”: Fundacja Digital Poland (przy wsparciu platformy Digital Innovation CEE, promując inicjatywy dla przedsiębiorców takie jak UPC „Think Big”, stworzonej przez fundację, by wspierać współpracę między startupami i korporacjami), partnerzy: The Heart, SpeedUp Venture Capital Group, Miasto Stołeczne Warszawa, Aula Polska, Sukces Pisany Szminką, Korn Ferry, Baker McKenzie, ENKY Consulting, Facebook, Microsoft, Dirlango, Accenture i American Chamber of Commerce in Poland (dane za Liberty Global).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...