dodano: 2020-06-08 19:20 | aktualizacja:
2020-06-08 19:45
autor: RO |
źródło: rxtvlog.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przy okazji Food Network, HGTV, Really i DMAX odnotowały dwucyfrowy wzrost udziału wśród widzów dorosłych.
Oglądalność
Food Network zwiększyła się w tym roku o 51%, ponieważ widzowie szukają programów kulinarnych w czasie izolacji.
HGTV UK zwiększył swój udział wśród dorosłych widzów o 33% od czasu rebrandingu z marki
Home w styczniu.
Bezpłatna usługa catch-up o nazwie
dplay zwiększyła liczbę wyświetleń ponad dwukrotnie w ciągu pierwszych pięciu miesięcy tego roku, a liczba odwiedzających wzrosła o ponad 100% dzięki programom Sarah Beeny
„Renovate Don’t Relocate” z
HGTV oraz oryginalnej produkcji
„Born Mucky: Life on the Farm” z anteny
Quest.
Główny kanał telewizyjny
Discovery pozostaje największym płatnym kanałem wśród widzów dorosłych, ze wzrostem 13%. Oryginalna produkcja
„Richard Hammond’s Big” kanału
Discovery Channel UK została najlepiej sprzedającym się nowym serialem od ponad dwóch lat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.