Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 17 września 2013 roku Discovery World zmienił nazwę na Discovery Turbo Xtra. Wraz że zmianą nazwy pojawiła się również nowa oprawa graficzna. Discovery Turbo Xtra od początku nadawany jest w formacie panoramicznym 16:9 z stałym WSS. Programy nagrane w formacie 4:3 nadawane są w tzw. pillarboksie (czarne pasy po bokach).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta programowa kanału Discovery Turbo Xtra skupia się na tematyce skierowanej do mężczyzn, w tym samochodach osobowych, osiągnięciach inżynieryjnych, gadżetach, broni ekstremalnej i technologiach. Pokaże programy takie jak „American Chopper X-Machines” i „Junkyard Wars”.
Discovery Turbo Xtra jest dostępny niemal w pełnej dystrybucji kablowo-satelitarnej. Jego zasięg obejmie do 51 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał znajduje się w ofercie wszystkich platform cyfrowych i największych sieciach kablowych (Cyfrowy Polsat, nc+, UPC Polska, Multimedia Polska, Vectra, Netia, Inea, Toya, itd.).