dodano: 2013-04-25 11:37 | aktualizacja:
2013-04-25 11:40
autor: Anita Dąbek |
źródło: Orange Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Eksperci opracowujący ranking brali pod uwagę odpowiedzialność firmy w szeroko rozumianych relacjach z otoczeniem - z klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami, środowiskiem naturalnym oraz zaangażowanie społeczne.
Branżowymi liderami oprócz Orange Polska zostali:
Bank BGZ (bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy),
Kompania Piwowarska (dobra konsumpcyjne),
GlaxoSmithKline Pharmaceuticals (farmacja i medycyna),
PKN Orlen (paliwa, energetyka, wydobycie),
Toyota Motor Manufacturing Poland (produkcja przemysłowa i chemiczna),
Schenker (transport, usługi i handel).
Tegorocznym badaniem objęto kilkadziesiąt firm, które odpowiedziały na ankietę organizatorów. W sumie, w ciągu 7 lat w rankingu wzięło udział 150 firm, ale tylko 13 we wszystkich edycjach. Jest wśród nich Orange Polska.
Orange Polska od lat traktuje społeczną odpowiedzialność biznesu jako zasadę leżącą u podstaw codziennych praktyk i strategicznego planowania rozwoju. Firma sukcesywnie wdraża politykę CSR we wszystkich obszarach swojej działalności,w oparciu o długoterminową i kompleksową strategię CSR. Wśród najważniejszych wyzwań, na których się koncentruje są: budowa społeczeństwa informacyjnego, przeciwdziałanie e-wykluczeniu, edukacja społeczeństwa w dziedzinie nowoczesnych technologii, zapewnienie bezpiecznych produktów i usług, promowania ekologicznych rozwiązań teleinformatycznych, a także dbałość o pracowników.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.