dodano: 2011-05-26 11:23 | aktualizacja:
2011-05-26 14:03
autor: Anita Dąbek |
źródło: 3S
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Pomysł poddała nam rynkowa tendencja zapewniania kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych klientom. Postanowiliśmy włączyć telefonię stacjonarną do portfela naszych standardowych usług, czyli dostępu do Internetu, transmisji danych, dzierżawy włókien i monitoringu. Wszystkie usługi świadczymy wykorzystując potencjał naszej sieci światłowodowej, która obecnie liczy już 1000 km i rozciąga się po całym Śląsku - mówi Błażej Pawlik, koordynator projektu telefonii w 3S.
Oferując telefonię,
3S wykorzystuje zarówno tradycyjną technologię
TDM stosowaną w sieciach
PST, jak również nowoczesną technologię
VoiP.
-
Preferujemy świadczenie telefonii w oparciu o centrale wirtualne. To rozwiązanie, dzięki któremu klient nie musi ponowić kosztów inwestycji we własny sprzęt – w pełni korzysta z infrastruktury operatora - dodaje B. Pawlik.
Dostęp do centrali wirtualnej pozwala na inicjowanie i odbieranie połączeń, przejęcia rozmów na inny aparat, czy funkcję połączeń oczekujących. Klient ma możliwość samodzielnego budowania zapowiedzi IVR poprzez interfejs WWW, kolejkowania rozmów przychodzących oraz logowania aparatów z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto, można na bieżąco podglądać listę połączeń i kontrolować koszty oraz dowolnie konfigurować uprawnienia dzwonienia.
Pod koniec 2010 roku, spółka 3S kupiła Ośrodek Telekomunikacji Górnictwa Węglowego od COIG S.A. Tym samym, stała się operatorem
dla 140 klientów przejętych wraz z OTGW. Obecnie do tego grona dołączają kolejne podmioty, które do tej pory korzystały z innych usług oferowanych przez 3S. Są to kolejne sądy i szpitale.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.