dodano: 2010-11-02 14:03 | aktualizacja:
2010-11-02 14:54
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Core PR
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Fuji HS10 to aparat o matrycy 10.3 mln efektywnych pikseli charakteryzuje się bardzo dobrą relacją jakości do ceny. Jego nabywcy chwalą sobie w nim ergonomię oraz szybkość działania. Stanowi dobrą alternatywę dla drogich lustrzanek - hybryda kompaktu, duży, 30-krotny zoom optyczny (lepszy od cyfrowego, jaki oferują zwykłe kompakty), wygodny (3-calowy), obrotowy monitor LCD – takie funkcje rzadko są dostępne w aparatach z tej półki cenowej. Innymi równie popularnymi modelami z „rodziny” Fuji okazały się F300EXR i F70EXR.
Niewiele mniejszą popularnością cieszą się bardziej zaawansowane aparaty, takie jak Nikon D5000 oraz nowoczesny kompakt Canon IXUS 300HS. Pierwszy, to zaawansowana, uniwersalna i łatwa w obsłudze lustrzanka jednoobiektywowa o rozdzielczości 12,3 mln pikseli z obrotowym wyświetlaczem LCD o zmiennym kącie nachylenia oraz menu z 19 programami tematycznymi. Natomiast model IXUS jest jednym z najbardziej zaawansowanych aparatów kompaktowych firmy Canon.
Zestawienie zostało przeprowadzone na podstawie wyników sprzedaży sklepów internetowych wykorzystujących oprogramowanie firmy WebSmarty. Wdrożony w nich system zdalnej webpersonalizacji bada indywidualne upodobania użytkowników oraz zarządza ofertą produktową.
Najpopularniejsze marki aparatów w sieci wg Websmarty:
1. Fuji
2. Nikon
3. Canon
4. Panasonic
5. Pentax
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.