dodano: 2010-09-01 10:58 | aktualizacja:
2010-09-02 08:34
autor: Rafał Olchowik |
źródło: rbcdaily.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rosyjska gazeta
RBK-daily jeszcze się dowiedziała od menedżerów kilku spółek medialnych o trwającym naborze pracowników do nowej telewizji
Kommersant TV.
Dyrektor generalny
Kommersant - Andrej Galiev, dodał, że rozpatrywane są różne warianty realizacji tego projektu. Zdaniem ekspertów, inwestycja ma pochłonąć od dwóch do pięciu milionów dolarów z rocznym budżetem co najmniej 2 mln dolarów.
Według innych znawców tematu,
telewizja internetowa nie posiada swojego modelu biznesowego. To tylko kolejny sposób na promocję kanału, przyciągnięcie większej liczby widzów, a realne zarobki istnieją dzięki sieciom kablowym. Ta forma dystrybucji oferuje dwa źródła dochodów: od operatorów - wielkość zysków uzależniona jest od ilości abonentów posiadających ten kanał w swoim abonamencie i fundusze pozyskiwane dzięki reklamodawcom.
Nowy projekt autorstwa Kommersant może okazać się wielkim sukcesem medialnym, ponieważ za jego tworzenie bierze się najlepiej rozpoznawalna marka w Rosji.
Kommersant to znana, niezależna i największa gazeta gospodarcza Rosji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.