dodano: 2006-11-29 16:41 | aktualizacja:
2006-11-29 18:15
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obrót zwiększył się o 183 proc. do 1.24 mld euro, które spółka przypisała fuzji z Auną.
Do września 2006 roku, społka Ono uzyskało 91 tys. nowych abonentów i tym samym posiada 1.75 mln wszystkich klientów, wzrost o 5.5 proc.. Z telefonicznych usług ONO korzysta 1.53 mln abonentów (wzrost o 5.5 proc.), z szerokopasmowych 986 tys. (wzrost o 20.4 proc.), a z dostępu do telewizji 914 tys. (wzrost o 9.7 proc.).
Liczba gospodarstw domowych korzystających z usług wzrosła o 346 tys. w ciągu ostatniego kwartału i tym samym trafiają one do 6 mln gospodarstw na obszarze kraju.
W październiku, spółka zdobyła milionowego abonenta usług szerokopasmowych i stanowi 23 proc. wszystkich połączeń internetowych w Hiszpanii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.