Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według umowy, Playboy TV International będzie obsługiwał, dystrybuował i sprzedawał nowy kanał, a Private będzie dostarczał zawartość, markę i marketingowe wsparcie. Obecnie, oba kanały mają zbyt małe pokrycie na rynku oraz niepotrzebnie rywalizują ze sobą. Nowy kanał Private Spice znacznie wzmocni dystrybucję.
Berth Milton, CEO of Private Media Group skomentował:
"Nasza współpraca z Playboy TV International umożliwia nam wzmocnienie naszej obecności w Europie. Jesteśmy zachwyceni tą okazją, która na pewno wywrze znaczny wpływ na nasze interesy. Ta ugoda najwyraźniej wykazuje popyt na wysokiej jakości zawartość, która jest kluczem i potwierdza wyjątkową pozycję Private na rynku kanałów dla dorosłych."
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.