Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nadawca planuje, iż jeszcze w tym roku jego udział w rynku będzie oscylował w granicach 5-6 proc. W przyszłym roku ma to już być od 7 do 8 proc. Cuatro przewiduje, że przychody w tym okresie wzrosną ze 150 mln euro do 180 mln euro. Będzie to mniej więcej tyle samo, ile wyniosą koszty przygotowania oferty programowej.
Cuatro to nowy kanał, który emituje głównie programy rozrywkowe i wiadomości. Adresowany jest do widzów młodych z większych miast, którzy szukają alternatywy dla dotychczasowych programów telewizyjnych.
Przypomnijmy, iż niedawno skutecznie przeprowadzono migrację analogowych abonentów Canal+ do Digital+. Doprowadziło to do „wyjścia na prostą” Sogecable, borykającego się od fuzji hiszpańskich platform cyfrowych z dużymi problemami finansowymi..
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.