Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
80 proc. spośród tej liczby to całkiem nowi abonenci, którzy podpisali umowy z Canal+ w ciągu ostatnich 10 miesięcy prosperowania telewizji przez ADSL. Duże zainteresowanie oferą nadawcy jest związane z posiadaniem ekskluzywnych praw do transmisji futbolowych, za które Canal+ płaci 285 mln euro rocznie.
W 2004 roku Canal+ pozyskał 290 tys. nowych abonentów. 50 tys. z nich wykupiło abonament kanału premium, a 240 tys. – pakietu CanalSat. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 3 lat liczba abonentów zwiększyła się o 900 tys. Równocześnie o 1 euro wzrosły wydatki klientów na platformę.
Zakończyły się negocjacje z koncernem Lagardere, który ma zainwestować w Canal+. Prawdopodobnie w związku z dynamicznym rozwojem pay-tv i cyfrowej telewizji naziemnej firma zwiększy swoje udziały w platformie. Obecnie ma 34 proc. akcji w CanalSat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.