Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m.in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Zobacz
propozycje Warner TV na listopad. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc.
- Rebranding TNT w Warner TV daje nam szansę na dotarcie do szerszej publiki. Korzystamy z wyjątkowej tradycji Warner Bros., oferując polskim fanom ramówkę z uwielbianymi przez nich produkcjami. Autentycznie i kreatywnie opowiedziane historie są podstawą marki i gwarancją głębi filmów i seriali, które będą emitowane przez kanał. To one sprawią, że polscy odbiorcy będą mogli wybierać z bogatej oferty Warner TV - powiedziała Marion Rathmann, VP Entertainment Channels, Germany, Poland, Romania & UK, WarnerMedia.
W ramach rebrandingu, 22 października ruszają
„Bitwy filmowe”, gdzie co tydzień widzowie będą mogli głosować na 1 z 2 zaproponowanych przez stację filmów, które zostaną wyemitowane na antenie. Akcja odbywa się na stronie konkursowej
filmweb.pl/WarnerTV i daje polskim widzom szansę na udział w tworzeniu ramówki kanału. Zwycięski film pojawi się na antenie w każdy piątkowy wieczór.
Stacja wraz z SW Research przeprowadziła badanie, które miało na celu sprawdzić nawyki polskich odbiorców. Na pytanie o powód, dla którego chcieliby ponownie obejrzeć dany tytuł, 40 proc. wskazywało na emocje, które film wywołał podczas pierwszego seansu. Dzięki rebrandingowi oraz możliwościom z nim związanym, Warner TV zapewni widzom okazję do powrotu do ulubionych filmów i emocji towarzyszących pierwszemu seansowi danej produkcji.
Marka
Warner TV jest już obecna we Francji, a od września również w regionie GAS. Rebranding, który ma miejsce w Polsce, równocześnie odbywa się w Rumunii.
* Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1000 Polek i Polaków powyżej 18. roku życia, zgodnie z rozkładem płci, wieku i klasy wielkości miejscowości. Badanie przeprowadzone w dniach 28-29 września 2021 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.