- Jesteśmy niezwykle podekscytowani perspektywą współpracy z Onetem, bo to pozwala nam na szerszą i bardziej kompleksową komunikację projektu. Inicjatywa 1939 Na żywo rzuca nowe światło na naszą przeszłość i opowiada ją w innowacyjny sposób, stąd mamy pewność, że ten sposób narracji bardzo spodoba się użytkownikom jednej z najbardziej popularnych witryn internetowych w Polsce – mówi Karin Heijink, VP Pay-TV Products and Channels w Viasat World.
Uzupełnieniem cyfrowej rzeczywistości będzie kolekcja historycznych filmów dokumentalnych, emitowanych w ramach dedykowanego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej vod.pl, co umożliwi odbiorcom dotarcie do starannie wyselekcjonowanych treści programowych oferowanych przez stację. Dziesięciotygodniowy projekt rozpocznie się 1 sierpnia.- Ogromnie ważne jest dla nas korzystanie z różnych form video, poszukiwanie formuły i tematów, które będą odpowiadały oczekiwaniom naszych użytkowników, dlatego bardzo się cieszymy na współpracę przy projekcie 1939 Na żywo, gdzie wraz z Viasat World w zupełnie nowej formie będziemy mogli zaprezentować wydarzenia z 1939 roku. Wierzymy, że projekt spotka się z uznaniem naszych użytkowników - komentuje Piotr Ślubowski, dyrektor zarządzający segmentem VOD w Ringier Axel Springer Polska.