reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

SFR zmienia nazwę na Altice

dodano: 2017-05-24 17:28
autor: Janusz Sulisz | źródło: Altice

Altice Potwierdziły się nieoficjalne informacje, że francuski operator telekomunikacyjny SFR zmieni swoją nazwę. Pod koniec drugiego kwartału 2018 roku SFR zostanie przekształcony w Altice. Co więcej, marka Altice zostanie wdrożona we wszystkich krajach, w których grupa jest obecna.

SFR Altice


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
23 maja br. grupa Altice ogłosiła nową, ujednoliconą, globalną strategię, która stanowi nowy krok w ewolucji tej grupy. Jest to wynik przekształcenia Altice w transatlantycką spółkę telekomunikacyjną, obsługującą ponad 50 mln klientów na całym świecie.

Aby uosobić tę ewolucję, Altice ogłosiła swoją nową globalną i lokalną strategię brandingową. Polega ona na przekształceniu firmy holdingowej, z szeregiem różnych aktywów i marek na całym świecie, w jednolitą globalną grupę pod jedną marką Altice.

Nowe logo ma kojarzyć się z drogą, która jest otwarta i pozbawiona granic. Ma odzwierciedlać ponadczasowe aspiracje Altice do ciągłego wprowadzania innowacji, aby zaspokajać rosnące potrzeby klientów.

Marki należące do Altice - Red we Francji; Moche, Uzo i Sapo w Portugalii; Next TV w Izraelu; News 12 Networks, i24News, BFM, RMC; SFR Presse (Libération, L’Express, etc.) oraz Teads - nie ulegną zmianie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Rebranding kanałów


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...