dodano: 2002-05-09 11:17 | aktualizacja:
2002-05-09 11:17
autor: Janusz Sulisz |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Akcja "PONOWNE PODŁĄCZENIE" ma na celu uregulowanie spraw własności tunerów Wizji TV. Akcja rozpoczęła się od 28 marca 2001 roku.
Wizja TV wytypowała w swoim systemie dwa rodzaje abonentów, którym będzie się proponować preferencyjne warunki wznowienia umowy abonenckiej:
1.abonenci, którzy nabyli tuner Philips DSX3010 na własność i zakończyli współpracę z Wizją TV po wygaśnięciu umowy,
2.abonenci, którzy weszli w posiadanie tunera DSX3010/6010 na zasadach użytkowania i wygasła już umowa abonencka.
Zainteresowani byli abonenci Wizji TV, którzy zgłoszą się do autoryzowanego punktu sprzedaży w celu wznowienia umowy abonenckiej mają obowiązek podpisania dokumentów:
· standardowej umowy abonenckiej,
· deklaracji wekslowej wraz z wekslem, które należy bezwzględnie dołączyć do umowy.
W tych przypadkach konieczne jest również załączenie kopii dokumentów tożsamości. Kaucja i aktywacja wynosza 0 zł.
Wznowiona umowa abonencka musi bezwzględnie posiadać w jej górnej części zapis o następującej treści PONOWNE PODŁĄCZENIE (drukowanymi literami) oraz numer klienta, który abonent posiadał w systemie Wizji TV - numer jest umieszczony na każdym rachunku jaki przychodził do abonenta.
W akcji „PONOWNE PODŁĄCZENIE” biorą udział wszystkie Autoryzowane Punkty Sprzedaży Wizji TV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.