dodano: 2003-05-26 21:52 | aktualizacja:
2003-05-26 22:23
autor: Anna Sulisz |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wystawę Mediacast 2003 w ciągu trzech dni odwiedziło łącznie 5368 zainteresowanych z całego świata. Byli odwiedzający z tak egzotycznych krajów, jak Kolumbia, Syria, Dubaj, Jordania, Islandia. Dużo było przedstawicieli polskich firm, w tym m.in. z firm: Asat, Saba, Profan, Inel, Kwant, Comsat, Rajsat.
Sama wystawa też była mniejsza, choć chyba bardziej interesująca, bo wystawcy koniecznie chcieli pokazać coś wyjątkowego. Zarówno odwiedzający, jak i część wystawców uważa, że to zmierzch wielkich wystaw, w tym także MediaCast. Zapewne na taki fakt wpłynęły wypadki 11 września oraz SARS na Dalekim Wschodzie. Między innymi dlatego chińskie i tajwańskie stanowiska były często omijane szerokim łukiem, choć nie przez wszystkie nacje.
Nasze stoisko P62 magazynu SAT Kurier cieszyło się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza firm polskich, brytyjskich, chińskich i...niemieckich. Dlaczego? Otóż niemieckie firmy TV-SAT już wietrzą duże interesy w naszym kraju po wejściu Polski do Unii Europejskiej. Mają więcej pieniędzy ma reklamę i promocje swoich towarów. Interesujące jak zareagują na to polskie firmy TV-SAT?
Organizatorzy wystawy Mediacast potwierdzili, że 90 proc. tegorocznych wystawców potwierdziło udział w przyszłorocznej wystawie, która odbędzie się w dniach 25-27 maja 2004 roku.
Szczegółowy raport na temat nowości z wystawy zostanie wydrukowany w najbliższym magazynie SAT Kurier 3/2003 (połowa czerwca!).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.