dodano: 2013-07-16 14:15 | aktualizacja:
2013-07-16 14:32
autor: Łukasz Knapik |
źródło: ArchiDoc
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Umowa obejmuje obsługę korespondencji abonenckiej i sprzedażowej operatora, zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej. W ramach współpracy
ArchiDoc każdego miesiąca wykonuje blisko ćwierć miliona operacji na kontach abonenckich
nc+ i obsługuje kilkaset tysięcy dokumentów.
- Ze względu na pozytywne doświadczenia ze współpracy spółki CANAL+ Cyfrowy z ArchiDoc zdecydowaliśmy się powierzyć temu partnerowi także obsługę dokumentacji klientów platformy nc+ - powiedziała
Agnieszka Furdal, dyrektor wsparcia biznesu
nc+.
Efektywnie zorganizowana kancelaria umożliwia redukcję kosztów administracyjnych organizacji nawet o 30 proc., przyśpieszenie obsługi dokumentu, a także skuteczniejszy monitoring obiegu informacji.
ArchiDoc realizuje usługę z tego zakresu dla największych przedsiębiorstw z sektora telekomunikacyjnego, bankowego i ubezpieczeniowego, m.in. dla
Banku Millennium i
ING Banku Śląskiego.
- Doświadczony dostawca outsourcingowy posiada wiedzę i zasoby umożliwiające zorganizowanie obsługi procesów wsparcia sprzedaży w sposób optymalny dla klienta. Dlatego do takich rozwiązań przekonuje się coraz większa ilość polskich firm. Współpraca ze sprawdzonym partnerem zapewni organizacji płynną obsługę klientów, nawet w momencie dużych wahań wolumenów dokumentacji - powiedział
Konrad Rochalski, prezes zarządu
ArchiDoc S.A.
W 2011 roku oferta obsługi kancelarii
ArchiDoc została wyróżniona przez kapitułę konkursu
Hit Roku, organizowanego przez redakcję
„Gazety Bankowej”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.