reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

15.07 rusza nowa kampania reklamowa CANAL+

dodano: 2013-07-15 11:03 | aktualizacja: 2013-07-15 11:31
autor: Janusz Sulisz | źródło: nc+

Canal+ 15 lipca 2013 roku, tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu rozgrywek piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, rusza nowa kampania reklamowa CANAL+ odwołująca się do najbogatszej na rynku oferty futbolowej oferowanej przez stację. Intensywna komunikacja typu 360 stopni obejmuje telewizję, radio, prasę i Internet, w tym media społecznościowe.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Nowa kampania sportowa jest kontynuacją konwencji, w której promowaliśmy ostatnio nasz kontent filmowy. W przewrotny, humorystyczny sposób  przedstawiamy atrakcyjność i wyjątkową wartość sportowej oferty CANAL+, dostępnej ekskluzywnie na platformie nc+. Pokazujemy, że tylko relacje na żywo z najbardziej prestiżowych rozgrywek są gwarancją prawdziwych piłkarskich emocji - powiedział Jan Wykrytowicz, dyrektor w Dziale Marketingu CANAL+ Cyfrowy.

W kampanii telewizyjnej wykorzystany zostanie 45-sekundowy spot wizerunkowy, który wraz ze startem rozgrywek poszczególnych lig europejskich, będzie prezentowany w kilku różnych odsłonach, podkreślając różnorodność oferty sportowej CANAL+. Za koncepcję i kreację spotu, emitowanego w ponad 50 ogólnopolskich (m.in. TVP, Polsat, TVN, TV Puls) i tematycznych (m.in. BBC Entertainment, Discovery Channel, Animal Planet, TCM) stacjach telewizyjnych odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. Reżyserem filmu reklamowego jest David Kerr - laureat prestiżowej nagrody Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych BAFTA, znany z pracy nad wieloma angielskimi serialami i produkcjami komediowymi, takimi jak „That Mitchell and Webb Look”.

Kampanii telewizyjnej  będzie towarzyszyć  komunikacja w radiu - od 15 lipca br. w stacjach pakietu  ZET Barometr+, RMF, RMF Maxxx, RMF Classic, stacjach Grupy Time, Tok FM i Radiu Pin będzie emitowany spot przypominający o starcie T-Mobile Ekstraklasy i transmisjach telewizyjnych ze wszystkich meczów. Natomiast w okresie 19-27 lipca br. w prasie codziennej („Gazeta Wyborcza”, „Przegląd Sportowy”) i TV Guidach („Tele Tydzień”, „Tele Magazyn”, „To i Owo”) pokażą się layouty nawiązujące do rozpoczęcia rozgrywek ligi polskiej.  Równolegle rozpocznie się kampania w Internecie - spoty reklamowe będzie można zobaczyć w onet.pl, gazeta.pl i YouTube. Wszystkie  media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.

W trakcie kampanii, na oficjalnym profilu CANAL+ Sport na portalu społecznościowym Facebook będą regularnie prowadzone działania angażujące społeczność fanów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CANAL+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...