dodano: 2013-03-29 10:22 | aktualizacja:
2013-03-29 11:05
autor: Anita Dąbek |
źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Po wstępnej analizie zgłaszanych problemów, przede wszystkim nasze wątpliwości budzi praktyka operatora polegająca na jednostronnej zmianie umowy zawartej na czas oznaczony. Automatyczne zastępowanie ofertą nC+ od 1 maja starych umów, w przypadku gdy konsument nie zrezygnuje z dotychczasowej umowy zawartej na określony czas – również budzi nasze wątpliwości - dodała Małgorzata Cieloch.
W związku z uzasadnionymi wątpliwościami, UOKiK nie wyklucza interwencji w tej sprawie: -
Jeśli będą podstawy naruszenia zbiorowych interesów konsumentów nie wykluczamy podjęcia kroków polegających na wszczęciu postępowania administracyjnego w tej sprawie. W tej chwili analizujemy napływające skargi, najpóźniej w przyszłym tygodniu podejmiemy decyzję o ewentualnym postępowaniu - podsumowuje „Dziennikowi Gazecie Prawnej” Małgorzata Cieloch.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.