dodano: 2012-06-19 15:43 | aktualizacja:
2012-06-19 15:46
autor: Anita Dąbek |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jako cechy wyróżniające platformę n wśród innych, ankietowani wskazywali
zaawansowane rozwiązania technologiczne, a także
atrakcyjną treść. Często podkreślanym w sondażach atrybutem była także
jakość obsługi klienta.
-
Wspaniale jest móc zasłużyć na takie wyróżnienie. To dla nas obiektywny i rzetelny test postrzegania naszej marki przez rynek, a przede wszystkim zaszczyt, gdy niezależnie głosujący konsumenci przyznają platformie n pozycję lidera popularności. Serdecznie dziękujemy za zaufanie i możemy obiecać, że nie spoczniemy na Laurach - powiedziała Anna Putts, dyrektor marketingu w platformie n.
Organizatorem ogólnopolskiego projektu konsumenckiego
„Laur Klienta” jest dodatek do dziennika „Rzeczpospolita” pt. „Rzecz o biznesie”. Coroczny, zakrojony na szeroką skalę plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są najpopularniejsze w swojej grupie. W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min 800 respondentów. Głosowanie odbywa się drogą telefoniczną i internetową.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.