dodano: 2012-04-16 16:36 | aktualizacja:
2012-04-16 16:41
autor: Anita Dąbek |
źródło: Eurotel
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Umowa została zawarta pod warunkiem kontynuacji działalności Sieci
SOLEX przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, oraz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia skutecznego połączenia
ITI Neovision (właściciela telewizji n) z innym podmiotem, o ile dojdzie do tego połączenia w czasie roku od dnia zawarcia umowy.
Cena za przeniesienie praw do Sieci Solex wynosi
258.300 zł brutto.
W związku z zawarciem opisanej umowy spółka Solex zobowiązała się nie prowadzić bezpośrednio lub pośrednio żadnej działalności konkurencyjnej wobec Eurotel SA, polegającej na sprzedaży towarów i usług w ramach sieci telewizji n należącej do ITI Neovision.
Eurotel finansuje tę transakcję z własnych środków obrotowych. Po uwzględnieniu punktów sprzedaży objętych umową z Solex Sp. z o.o., Eurotel będzie operatorem w sumie 68 punktów sprzedaży telewizji n.
-
Zwiększenie zaangażowania w sieć sprzedaży telewizji n to znaczące wydarzenie dla Grupy Eurotel, zmierzające do dalszej dywersyfikacji źródeł przychodów Grupy. Strategię dywersyfikacji realizujemy konsekwentnie już od dłuższego czasu, jednak w ostatnim czasie nabrała ona tempa - mówi Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotel SA. -
Obecna transakcja umożliwia naszej spółce wejście do grupy największych partnerów tego operatora (ITI Neovision). Umożliwi to podniesienie efektywności działania całej sieci Eurotel w ramach sieci n, oraz zwiększa jej stabilność, zwłaszcza w kontekście przyszłej fuzji miedzy CYFRY+ i ITI Neovision. Dodatkową korzyścią z punktu widzenia Grupy Eurotel jest posiadanie działającej równolegle dużej sieci punktów sprzedaży, w której można oferować nowe produkty czy usługi, takie jak Heyah, czy telefony bezabonamentowe i akcesoria.
Eurotel SA to grupa telekomunikacyjna, współpracuje przede wszystkim z operatorami telefonii komórkowej
T-Mobile i PLAY poprzez obsługę sieci salonów sprzedaży. Grupa Eurotel posiada znaczącą pozycję na rynku telekomunikacyjnym obsługując łącznie ponad 300 salonów sprzedaży. Eurotel jest ponadto laureatem najwyższych wyróżnień i nagród operatora T-Mobile oraz PLAY dotyczących osiąganych wyników i standardów obsługi klienta zarówno w rynku prywatnym jak i biznesowym.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.