reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

83% abonentów platformy n ogląda HDTV

dodano: 2011-12-12 14:07 | aktualizacja: 2011-12-12 14:12
autor: Anita Dąbek | źródło: n.pl

n nka Wyniki ostatnich badań, zrealizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC, wzmacniają pozycję platformy n na rynku platform satelitarnych. Zgodnie z nimi, jednym z dominujących czynników wyboru płatnej telewizji jest jakość obrazu i dźwięku. - Platforma n jest świadoma oczekiwań i preferencji swoich abonentów stąd – poza starannie wyselekcjonowaną i atrakcyjną treścią – konsekwentnie stawia na technologie - napisano w komunikacie prasowym.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na rynku wciąż jest dostępny szeroki wybór dekoderów SD. Jedyną płatną platformą satelitarną, która nie ma ich w swojej ofercie jest platforma n. Wszystkie dekodery platformy n są w systemie HD od pięciu lat, a więc od początku jej istnienia.

83% abonentów platformy n deklaruje, że ogląda telewizję w jakości High Definition. Ponad połowa dekoderów abonentów platformy n posiada usługę PVR, czyli ma możliwość nagrywania, przewijania i zatrzymywania programów. To także największy wskaźnik wśród wszystkich telewizji satelitarnych.

- Kolejne badania odzwierciedlają, jak bardzo wymagającą widownią są Abonenci platformy n. Miesiąc temu dowiedzieliśmy się, że 95% naszych użytkowników jest zadowolona z naszych usług. Dziś uzyskaliśmy potwierdzenie, że bardzo dobrze adresujemy ofertę kontentową jak i technologiczną - mówi Marcin Jarnicki kierownik działu badań marketingowych platformy n. - Celem naszych działań jest jak najlepsza treść oraz jakość obrazu adresowana do najbardziej wymagającej widowni.

Podsumowanie:
  • Czterech na pięciu abonentów platformy n posiada płaski telewizor w systemie HD*
  • Blisko połowa abonentów n (45%) posiada telewizory większe niż 30” **
  • Większość abonentów platformy n (60%) kupiło nowy telewizor w przeciągu ostatnich trzech lat *

*    badania zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC w listopadzie 2011 r.
**  MillwardBrown SMG/KRC Target Group Index lipiec - wrzesień 2011 r.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja n


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...