dodano: 2011-11-08 11:45 | aktualizacja:
2011-11-08 11:55
autor: Janusz Sulisz |
źródło: SES
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Barbara Uzunowa-Drymer jest specjalistą od komunikacji i marketingu korporacyjnego, menedżerem z dużym doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, szczególnie w obszarze IT. Od lutego br. zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w Asbis PL. Wcześniej przez ostatnich 7 lat kierowała marketingiem marki Norton dla Europy Wschodniej w firmie Symantec. Była odpowiedzialna za kompleksowe tworzenie i obsługę wizerunku marki Norton i PC Tools w Europie Wschodniej.
Barbara Uzunowa-Drymer pracowała w branży IT od 1997 r. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł MBA w zakresie Marketingu Międzynarodowego.
-
Cieszę się, z możliwości pracy dla SES, szczególnie w tak przełomowym momencie dla firmy. Ewolucja SES realizowana poprzez zmiany w strukturze oraz wprowadzenie nowego wizerunku firmy - spójnej, globalnej marki SES, wymaga dużych starań i konsekwentnych działań komunikacyjno-promocyjnych. Jest to dla mnie duże wyróżnienie i jednocześnie fantastyczne wyzwanie - powiedziała Uzunowa-Drymer.
Zmiany zaszły nie tylko w Warszawie, ale także w siedzibie SES w Luksemburgu.
Niclas Friese-Greene został powołany na stanowisko Wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w SES. Będzie on odpowiedzialny za globalną działalność marketingową, w tym komunikację rynkową, jak również korporacyjną. Niclas posiada prawie 20-letnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, marketingu i sprzedaży produktów, które zdobył w firmach z branży zaawansowanych technologii.
We wrześniu br. SES S.A. przedstawiła nową tożsamość marki oraz logo na otwarciu jednej z najważniejszych imprez targowych w branży, czyli IBC w Amsterdamie. Nowy brand skupia się na konsekwentnym wykorzystaniu nazwy i logo SES na wszystkich rynkach, na których firma funkcjonuje na całym świecie. Jest to działanie wspierające wysiłki firmy związane z tworzeniem spójnej globalnej obecności i jednolitego interfejsu dla klientów, zarówno na rynkach istniejących, jak i wschodzących. Jest to kolejny krok w rozwoju firmy jako wiodącego i innowacyjnego operatora satelitarnego. Idąc naprzód, SES nie zapomina o swoich sukcesach. ASTRA będzie nadal rozwijana, jako ceniona i uznana przez Klientów marka SES związana z usługami DTH.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.