reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Barbara Uzunowa-Drymer dyr. ds. marketingu SES

dodano: 2011-11-08 11:45 | aktualizacja: 2011-11-08 11:55
autor: Janusz Sulisz | źródło: SES

SES_Logo-150x69.jpg Funkcję dyrektora do spraw marketingu SES S.A. w regionie Europy Środkowo-Wschodniej objęła Barbara Uzunowa-Drymer, która wcześniej pracowała na podobnym stanowisku w Symantec Polska. Barbara Uzunowa-Drymer będzie bezpośrednio podlegać Marcinowi Ornass-Kubackiemu - Wiceprezesowi i Dyrektorowi Regionalnemu ASTRA na Europę Centralną i Wschodnią.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Barbara Uzunowa-Drymer jest specjalistą od komunikacji i marketingu korporacyjnego, menedżerem z dużym doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, szczególnie w obszarze IT. Od lutego br. zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w Asbis PL. Wcześniej przez ostatnich 7 lat kierowała marketingiem marki Norton dla Europy Wschodniej w firmie Symantec. Była odpowiedzialna za kompleksowe tworzenie i obsługę wizerunku marki Norton i PC Tools w Europie Wschodniej.

Barbara Uzunowa-Drymer pracowała w branży IT od 1997 r. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł MBA w zakresie Marketingu Międzynarodowego.

- Cieszę się, z możliwości pracy dla SES, szczególnie w tak przełomowym momencie dla firmy. Ewolucja SES realizowana poprzez zmiany w strukturze oraz  wprowadzenie nowego wizerunku firmy - spójnej, globalnej marki SES, wymaga dużych starań i konsekwentnych działań komunikacyjno-promocyjnych. Jest to dla mnie duże wyróżnienie i jednocześnie fantastyczne wyzwanie - powiedziała Uzunowa-Drymer.

Zmiany zaszły nie tylko w Warszawie, ale także w siedzibie SES w Luksemburgu. Niclas Friese-Greene został powołany na stanowisko Wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w SES. Będzie on odpowiedzialny za globalną działalność marketingową, w tym komunikację rynkową, jak również korporacyjną. Niclas posiada prawie 20-letnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, marketingu i sprzedaży produktów, które zdobył w firmach z branży zaawansowanych technologii.

We wrześniu br. SES S.A. przedstawiła nową tożsamość marki oraz logo na otwarciu jednej z najważniejszych imprez targowych w branży, czyli IBC w Amsterdamie. Nowy brand skupia się na konsekwentnym wykorzystaniu nazwy i logo SES na wszystkich rynkach, na których firma funkcjonuje na całym świecie. Jest to działanie wspierające wysiłki firmy związane z tworzeniem spójnej globalnej obecności i jednolitego interfejsu dla klientów, zarówno na rynkach istniejących, jak i wschodzących. Jest to kolejny krok w rozwoju firmy jako wiodącego i innowacyjnego operatora satelitarnego. Idąc naprzód, SES nie zapomina o swoich sukcesach. ASTRA będzie nadal rozwijana, jako ceniona i uznana przez Klientów marka SES związana z usługami DTH.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...