dodano: 2010-06-16 20:25 | aktualizacja:
2010-06-16 21:12
autor: Anita Dąbek |
źródło: TP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Była z biało-czerwonymi podczas 113 oficjalnych, międzynarodowych spotkań. W latach 2002-2008 wspierała reprezentację pod marką TP. W 2009 roku sponsoring przejęła marka Orange.
-
Wspieramy naszą reprezentację od wielu lat i chcemy, żeby współpraca między nami trwała dalej. Dlatego podpisujemy umowę aż na kolejne cztery lata. To zagwarantuje naszym piłkarzom możliwość jak najlepszego przygotowania się do mistrzostw Europy, a później do mistrzostw świata - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej.
- Trzeba pamiętać o perspektywie Euro 2012 - czekają nas najpierw emocjonujące dwa lata kibicowania, a następnie sam udział w tym piłkarskim święcie. Jestem dumny, że Orange, jako Główny Sponsor, będzie miał w tym swój udział. Trenerowi i piłkarzom życzymy siły i wytrwałości w przygotowaniach i budowaniu drużyny - zadeklarował Maciej Witucki.
- Piłka nożna jest w Polsce sportem numer 1, jednak bez wsparcia finansowego nie mogłaby się rozwijać, nie moglibyśmy zrealizować wielu zamierzeń. Mam nadzieję, że dzięki odnowionemu kontraktowi z Orange, który wspiera nas już od wielu lat, w poczuciu dużej stabilności finansowej uda nam się zbudować silny zespół na Euro 2012. Oczekują tego nie tylko sponsorzy, ale przede wszystkim kibice piłkarscy w naszym kraju - powiedział Grzegorz Lato prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Nowa umowa podpisana z firmą
Sportfive - dysponentem praw marketingowych Polskiego Związku Piłki Nożnej będzie obowiązywać od lipca 2010 r.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.