Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W programie Philippe Starck postanawia przyjrzeć się młodym projektantom, w których drzemie potencjał, aby pomóc im osiągnąć sukces.
Sześcioodcinkową serię będzie można oglądać w piątki, od 28 maja, o godzinie 23:00.
Starck jest artystą wszechstronnym – projektuje m.in. meble, ubrania, urządzenia AGD, a także budynki. Współpracuje z firmami takimi jak Alessi czy Puma AG. Jest autorem wielu produktów codziennego użytku, w tym opakowań, np. wody mineralnej Vittel czy wyciskacza do cytryn firmy Alessi. Projektuje także produkty ekskluzywne. (np. meble dla prezydenta Francji Françoisa Mitterranda do Pałacu Elizejskiego 1982 r.). Od 1981 roku projektuje dla autorskiej marki xO DESIGN.
Wejście programu na antenę Domo będzie wspierać kampania telewizyjna, która zostanie przeprowadzona na kanałach należących do pakietu
Discovery, AtMedia oraz spółki CANAL+ Cyfrowy. Spot wyprodukował zespół autopromocji Domo. Działania promocyjne obejmą również Internet, gdzie program promowany będzie przez konkurs związany z programem. Kampania rozpocznie się 28 maja i potrwa do 7 lipca. Zwiastun programu „Design według Starcka” można zobaczyć na stronie
www.domo.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.