dodano: 2010-02-16 20:55 | aktualizacja:
2010-02-17 10:22
autor: Janusz Sulisz |
źródło: tns obop/tvp/eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Struktury widowni obu stacji w sobotę różniły się znacząco. Widownia
TVP Sport składała się z większej liczby mężczyzn (72 proc.; Eurosport 55 proc.). Z kolei stacja
Eurosport miała większy odsetek osób z miast (86 proc. widowni; TVP Sport 50 proc.). Widownia TVP Sport była młodsza - 59 proc. stanowiły osoby w wieku od 4 do 44 lat; natomiast widownię Eurosportu tworzyły głównie osoby w wieku 45+ (66 proc.).
Dla porównania w grupie wiekowej 4+ średnie dzienne udziały Eurosport w 2009 r. wyniosły 0,53 proc., a stacji TVP Sport 0,13 proc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.