reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Z okazji Vancouver rekordy kanałów sportowych

dodano: 2010-02-16 20:55 | aktualizacja: 2010-02-17 10:22
autor: Janusz Sulisz | źródło: tns obop/tvp/eurosport

Eurosport W sobotę 13 lutego 2010 roku stacja Eurosport, realizująca transmisje z Igrzysk Olimpijskich w Vancouver, uzyskała najwyższe dzienne udziały w rynku (3,04 proc.) wśród osób w wieku 4+ od początku pomiaru telemetrycznego TNS OBOP (od 1997 roku). Tego dnia stacja TVP Sport, również transmitująca wydarzenia olimpijskie, uzyskała najlepszy dzienny wynik pod względem udziałów (0,82 proc.) w grupie komercyjnej w wieku 16-49 lat od początku swojego istnienia (listopad 2006).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Struktury widowni obu stacji w sobotę różniły się znacząco. Widownia TVP Sport składała się z większej liczby mężczyzn (72 proc.; Eurosport 55 proc.). Z kolei stacja Eurosport miała większy odsetek osób z miast (86 proc. widowni; TVP Sport 50 proc.). Widownia TVP Sport była młodsza - 59 proc. stanowiły osoby w wieku od 4 do 44 lat; natomiast widownię Eurosportu tworzyły głównie osoby w wieku 45+ (66 proc.).

Dla porównania w grupie wiekowej 4+ średnie dzienne udziały Eurosport w 2009 r. wyniosły 0,53 proc., a stacji TVP Sport 0,13 proc.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...