Zgodnie z informacjami, do których dotarł serwis satkurier.pl już od 3 października, dokładnie 11 lat od startu TVN w 1997 roku, do dystrybucji wchodzi nowa oferta telewizji cyfrowej przygotowywana przez spółkę Cyfrowy Dom pod nazwą Telewizja na kartę (TNK). Oferta ma być kierowana do osób zainteresowanych dostępem do podstawowych kanałów telewizyjnych, jednak w ofercie znajdą się także m.in. nSport w SD, TVP Sport, kanały tematyczne TVN i Disney Channel.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spółka Cyfrowy Dom należy w całości do ITI Neovision. Lista kanałów oferowanych w ramach Telewizji na Kartę będzie obejmować:
TVN, TVN 7, TVP 1, TVP 2, Religia.TV, TVN 24, nSport, TVN Turbo, TVN Style, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVP Info, TVP Sport i Disney Channel.
Możliwe jest poszerzanie oferty - jak informował serwis satkurier.pl TVN Lingua został także przełączony do MPEG-2, ale w tej chwili nie jest wyliczony wśród kanałów.
Pięć kanałów: TVN, TVN 7, TVP 1, TVP 2 i Religia.TV będzie dostępnych bezpłatnie, czyli ich odbiór będzie możliwy nawet jeśli subskrypcja na resztę oferty wygaśnie.
Pozostałe są w pakiecie płatnym, którego miesięczny koszt będzie zależny od okresu, za jaki zostanie wniesiony abonament. Przy opłacie za 3 miesiące z góry cena wyniesie 42 zł (czyli 14 zł na miesiąc), 6 miesięcy - 72 zł (po 12 zł/mc) i za rok z góry - 120 zł (po 10 zł/mc). Płatność będzie można wnieść bez dodatkowych kosztów w punkcie dystrybucyjnym Telewizji na kartę lub za pomocą przelewu na konto.
Start usługi wymaga aktywacji telefonicznej lub aktywacji przez stronę internetową www.telewizjanakarte.pl. Dedykowane projektowi Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Domu będzie dostępne siedem dni w tygodniu w godzinach od 08.00 do 22.00.
Założeniem Telewizji na kartę ma być prostota - nie będzie umów i stałych abonamentów - płacimy gdy chcemy.
Na starcie będą dostępne dwie opcje:
- zakup odbiornika TechniSat Digit S2 CD wraz z kartą za sugerowaną (ale nie obowiązującą!) cenę 199 zł
- zakup samej karty za jedyne 49 zł
W cenie każdej z opcji wliczony jest 3-miesięczny dostęp do pełnej oferty.
Na początku do sprzedaży trafią zestawy z odbiornikami. Same karty pojawią się nieco później. Wykorzystywany jest system Conax CAS7. Karty, które trafią do sprzedaży mają standardowe wymiary, na potrzeby odbiornika TechniSat można wyłamać SIM.
Kanały dystrybucji obejmują już w pierwszej fazie projektu ponad 1 000 punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Są to m.in.: punkty sprzedaży sprzętu satelitarnego handlujące nie tylko sprzętem platform, ale też akcesoriami satelitarnymi i sklepy RTV – AGD (konsumenckiej elektroniki użytkowej).
ITI Neovision będzie zwracać szczególną uwagę na przypadki zastraszania dystrybutorów Telewizji na kartę sprzedających jednocześnie ofertę innych platform.
Szczegóły dotyczące projektu będzie można znaleźć w zbliżającym się wydaniu magazynu SAT Kurier 10/2008.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.