dodano: 2007-07-31 10:04 | aktualizacja:
2007-08-01 22:07
autor: Anita Dąbek |
źródło: broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
OIBDA wyniósł 51,422 mln (5-procentowy spadek), a czysty dochód 30,692 mln dol. (10-procentowy spadek). Jednakże pierwsze półrocze wyglądało znacznie lepiej: całkowite dochody operacyjne szacowane na 216,268 mln dol. (+18,8 proc.), OIBDA 95,710 mln dol. (+4,9 proc.) i czyste dochody 58,815 mln dol. (+3,6 proc.).
Pomimo, że CTC Network jest nadal na czwartym miejscu pod względem oglądalności w Rosji, to zainteresowanie nim częściowo spadło z 9,3 proc. w pierwszym kwartale na 8,9 proc. w drugim kwartale tego roku. W swoim najlepszym okresie w drugim kwartale 2006 roku oglądalność była na poziomie 11,7 proc.
The Domashnyj Network, skierowany głównie do żeńskiej część publiczności, zyskuje na popularności, osiągając wynik 2 proc., w porównaniu do 1,9 proc. w pierwszym kwartale i 1,3 proc. w drugim kwartale 2006 roku.
CTC Media wymienia Sweden’s MTG (40 proc.) i Russian Alfa Group (26 proc.) jako swoich pierwszych udziałowców.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.