dodano: 2007-03-20 00:10 | aktualizacja:
2007-03-20 00:14
autor: Janusz Sulisz |
źródło: n
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Konkurs Innowacji w Mass Mediach Media Trendy ma na celu nagradzanie powstałych z inicjatywy mass mediów przedsięwzięć o charakterze marketingowym, dzięki którym podnoszona jest atrakcyjność mediów tak dla odbiorców, jak i dla reklamodawców.
Nagrody są przyznawane twórcom najciekawszych rozwiązań marketingowych na ogólnopolskim i regionalnym rynku medialnym oraz specjalistycznym (branżowym)
w pięciu kategoriach – oprócz Debiut Roku są to: Autopromocja i Promocja Medium, Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium, Innowacyjna Zmiana oraz Marketing Społeczny.
- Tak prestiżowa nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Cieszymy się, że n została doceniona jako najbardziej innowacyjne medium 2006 roku na polskim rynku. nBoxHDTVrecorder jest przecież unikalnym
w skali światrowej urzadzeniem, które łączy w sobie funkcje PVR, VOD a w dodatku umożliwia odbiór programów w jakości High Definition. Od marca br. n również jako pierwsza platforma satelitarna w Europie oferuje usługi VOD w HD – powiedział Prezes telewizji nowej generacji n Maciej Sojka.
Wprowadzona na rynek 12 października 2006 r. telewizja nowej generacji n jako pierwsza w Polsce oferuje telewizję wysokiej rozdzielczości obrazu HDTV oraz usługę PVR i VOD – filmy i programy na życzenie, w której od marca br. wybrane pozycje można oglądać w jakości HD.
n ma kilka kanałów dostępnych wyłącznie w tej platformie, takie jak: nSport HD, Wojna i Pokój, MGM HD, Discovery HD, Discovery Historia, TVN Lingua. n to siedem pakietów tematycznych: bezpłatny pakiet „informacja i rozrywka" oraz pakiety „kultura nauka świat”, „hity filmowe”, „sport i motoryzacja”, „style moda muzyka”, „dzieci” i „cinemax”, które łącznie zawierają ponad 50 kanałów. Oferta programowa n to również 350 bezpłatnych kanałów
FTA.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.