dodano: 2007-02-27 00:09 | aktualizacja:
2007-02-27 00:20
autor: Janusz Sulisz |
źródło: n
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
n konsekwentnie pracuje nad poszerzaniem sieci dystrybucji już od samego startu.
- Germanos jest liczącą się na rynku marką, cenioną za najwyższe standardy obsługi klienta oraz doskonałe lokalizacje. n to najbardziej zaawansowana technologicznie i najatrakcyjniejsza programowo płatna telewizja w Polsce. Podjęcie współpracy między n i Germanosem to wspaniały mariaż, który zaowocuje zadowoleniem naszych przyszłych klientów – powiedział Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży ITI Neovision.
- Zawarcie umowy z platformą n, należącą do Grupy ITI, jest częścią strategii rozwoju usług nowych technologii w naszych salonach. Wierzę, że obecność produktu platformy n w sieci ponad 200 punktów sprzedaży Germanos na terenie kraju, pozwoli na szybszy dostęp klientów do usługi i stanie się przyczółkiem dalszej współpracy pomiędzy naszymi firmami. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz technologii telewizji nowej generacji, pragniemy wzmocnić naszą pozycję lidera usług komunikacyjnych i czynnie uczestniczyć w kształtowaniu tego rynku’ – podkreślił Michał Wawrzynowicz, dyrektor generalny Germanos Polska.
Na razie nie wiadomo nic o ew. konsekwencjach wejścia do sieci sprzedaży n, ale Germanos sprzedawał dotąd karty Cyfry+. Możliwa jest powtórka z rynku telefonii komórkowej, gdy sieć podpisała umowę nabycia pakietu 22 procent udziałów w operatorze P4 - PLAY, a Era zerwała umowy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.