dodano: 2007-02-13 17:03 | aktualizacja:
2007-02-13 18:27
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: mmdcee.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie wszyscy 16-49 nastąpił wzrost o 224 proc.
Natomiast w styczniu 2007 roku średnia widownia w grupie 4 była wyższa o 197 proc. niż w styczniu 2006 roku, a w grupie wszyscy 16-49 wzrosła o 282 proc. (oczywiście w porównaniu z tym samym okresem w 2006 roku).
Odpowiednie badania zostały przeprowadzone przez AGB Nielsen Media Research.
W kwietniu 2006 roku Travel Channel wystartował ze specjalnie przeznaczoną na polski rynek wersją programową. Następnie w maju została uruchomiona specjalna strona internetowa www.travelchanneltv.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.