reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Disney+ z niezależnym pomiarem oglądalności w Europie

dodano: 2024-11-22 12:07 | aktualizacja: 2024-11-22 22:07
autor: Karolina Dobrowolska | źródło: AudienceProject

AudienceProject Disney pomiart oglądalności 360px Po udanym uruchomieniu planu opartego na reklamach w Europie w 2023 roku, Disney+ nawiązał współpracę z AudienceProject, aby zapewnić reklamodawcom niezależny pomiar oglądalności kampanii reklamowych Disney+ w wybranych krajach europejskich. Rozwiązanie to będzie początkowo dostępne w Wielkiej Brytanii, Niemczech i krajach nordyckich.

AudienceProject
AudienceProject Disney pomiar oglądalności 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Disney+ wprowadza niezależny pomiar oglądalności w Europie

Po sukcesie oferty finansowanej z reklam w Europie Disney+ robi śmiały krok i nawiązuje współpracę z AudienceProject - głównym graczem w dziedzinie pomiaru oglądalności. Tu warto wspomnieć, że uruchomiona zostanie nowa integracja z Netflixem, dzięki której reklamodawcy będą mogli mierzyć skuteczność reklam Netflix na wszystkich urządzeniach za pomocą narzędzia AudienceReport.

Współpraca umożliwi reklamodawcom dostęp do niezależnego pomiaru widowni kampanii reklamowych Disney+ na wszystkich urządzeniach, w tym na urządzeniach mobilnych, tabletach i telewizorach podłączonych do sieci.

Współpraca ta ma na celu dostarczenie rzetelnych danych na temat wpływu kampanii reklamowych emitowanych w Disney+ w kilku krajach Europy.

Narzędzie do pomiaru multimediów AudienceProject oznacza, że ​​reklamodawcy mogą mierzyć zasięg, częstotliwość i wpływ marki kampanii reklamowych Disney+ – samodzielnie lub w połączeniu z innymi kanałami medialnymi w otwartej sieci, mediach społecznościowych, wideo online, streamingu i telewizji linearnej. Pozwala to reklamodawcom zrozumieć nie tylko całkowity zasięg i wpływ ich kampanii reklamowych, ale także przyrostowy zasięg i wpływ generowany przez Disney+, co daje im możliwość optymalizacji inwestycji w media w celu uzyskania skuteczniejszych kampanii reklamowych.

Rozwiązanie to będzie początkowo dostępne w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Skandynawii, zanim zostanie rozszerzone na inne rynki, np. polski.

Źródło: audienceproject.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.
Disney+




Więcej z kategorii Oglądalność


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

639 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...