Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
21. Mikołajkowy Blok Reklamowy
21. Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna inicjatywa
Telewizji Polsat oraz biura reklamy
Polsat Media, której przyświecają dwa cele: wywołać uśmiech na twarzach dzieci i jednocześnie zebrać jak najwięcej pieniędzy, które pomogą w rehabilitacji podopiecznych
Fundacji Polsat oraz w remontach placówek medycznych.
Kultowy już blok reklamowy zostanie, jak co roku, wyemitowany
6 grudnia o godzinie 18:45 tuż przed wieczornymi „Wydarzeniami”. Do akcji pomocy dzieciom włączyły się gwiazdy Polsatu. W trakcie emisji dotychczasowych 20. Mikołajkowych Bloków Reklamowych zebrano niebagatelną kwotę w wysokości
27,3 mln zł, która została w całości przekazana na leczenie dzieci.
Co zrobić by pomóc?
Chcąc kogoś obdarować wcale nie trzeba zakładać stroju świętego Mikołaja i dźwigać ciężkiego worka z prezentami. W przypadku Mikołajkowego Bloku Reklamowego pomaganie jest dużo łatwiejsze. Wystarczy 6 grudnia usiąść wygodnie w fotelu, włączyć Polsat o godz. 18:45 i obejrzeć specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc chorym dzieciom. Założenie jest więc proste: im więcej widzów przed telewizorami, tym więcej pieniędzy trafi do podopiecznych Fundacji Polsat.
Plejada gwiazd wspiera akcję
Mikołajkowy Blok Reklamowy to szczególna akcja, skierowana do wszystkich ludzi dobrej woli, którzy chcą pomóc chorym dzieciom. Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku w kampanii promującej specjalny blok reklamowy, udział wzięli:
Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gomez Castro, Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę świętego Mikołaja wcielił się
Piotr Gąsowski.
Dziecięca wrażliwość i wyjątkowe bohaterki spotu
Głównymi bohaterkami spotu reżyserowanego przed Adriana Chudka są dwie siostry,
Karolina i Weronika z Głogowa. Historia młodszej z dziewczynek, Karolinki, która od urodzenia jest podopieczną Fundacji Polsat, jest niezwykła. Jeszcze w łonie matki dziewczynka przeszła poważną operację rozszczepu kręgosłupa nieinwazyjną metodą fetoskopową, przeprowadzoną pierwszy raz w Polsce właśnie dzięki pomocy Fundacji Polsat.
Dzięki wyobraźni i ogromnej wrażliwości 11-letniej Poli, powstał pomysł i scenariusz wyjątkowego spotu z Mikołajem i siostrami w rolach głównych, który przeniesie nas w bajkowy klimat świąteczny. Pola jest wolontariuszką Fundacji Polsat, na co dzień aktywnie udziela się w różnych inicjatywach dobroczynnych i charytatywnych.
Pomaganie jest proste
Mikołajkowy Blok Reklamowy zajmuje szczególne miejsce w sercu
prezes Fundacji Polsat, Krystyny Aldridge-Holc, dla której pomaganie dzieciom jest priorytetem:
- Szósty grudnia to dla nas w Fundacji magiczny czas. To jest zawsze wspólne spotkanie z naszymi widzami, którzy przez cały rok wspierają nasze działania. Nie może Państwa zabraknąć także w tym szczególnym dniu. Mam nadzieję, że wspólnie obejrzymy Mikołajkowy Blok Reklamowy. Zebrane środki pozwolą nam pomagać indywidualnym dzieciom w dofinansowaniu rehabilitacji czy też w zakupie sprzętu rehabilitacyjnego. Pomogą również w remontach oddziałów pediatrycznych w całej Polsce, w których leczone są dzieci. Pomaganie jest fajne, a szóstego grudnia wyjątkowo proste - wystarczy usiąść przed telewizorem i tuż przed Wydarzeniami, obejrzeć specjalny blok reklamowy.
Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenie Polsatu i Polsat News od 16 listopada, a na pozostałych antenach dzień później tj. od 17 listopada.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.