AXN Spin, który już w lipcu zaczął wprowadzać do ramówki nowe programy lifestylowe, oficjalne informuje o zmianie formuły kanału. Dawniej był to kanał skierowany do młodej widowni, przenoszący widzów do równoległych światów, pełnych tajemnic, zagadek i istot nadprzyrodzonych. Teraz jest to kanał przeznaczony dla kobiet, oferujący programy lifestylowe i serie true-crime.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
AXN Spin - kanał skierowany do kobiet. Co w ofercie?
Antenna Entertainment, właściciel portfolio AXN, wdrożyła nową strategię programową dla całego portfolio kanałów, w tym dla AXN Spin, który otrzymał zupełnie nowy format.
AXN Spin w nowej odsłonie z hasłem „Prawdziwe życie wkręca!” to kanał przeznaczony dla kobiet, który oferuje optymistyczne, relaksujące oraz wciągające produkcje. Na widzów czekają wysokiej jakości interesujące programy lifestylowe oraz fascynujące, intrygujące serie true-crime z udziałem prawdziwych i wyjątkowych bohaterów. W ciągu dnia widzowie mogą zanurzyć się w świat pełen ekscytujących podróży, podnoszących na duchu historii i niezapomnianych metamorfoz, a następnie zagłębić się w jedne z najbardziej znanych oraz wciągających śledztw, odkrywając tajemnice kryjące się za zbrodniami i zagadkowymi morderstwami.
Wśród najnowszych programów w AXN Spin znalazły się: „Najdroższy rejs świata”, „Gdzie powiem tak?”, „Nasz idealny dom na plaży”, „Nasz idealny dom na wsi - Australia”, „Nasz idealny dom na wsi - Kanada”, „Wakacyjne domy na wynajem”, „Sposób na zamek”, „Porządek w domu - porządek w życiu”, „Jak schwytałem zabójcę”, „Akta zbrodni”, „Twarzą w twarz z mordercą” i „Instynkt mordercy”.
Antenna Entertainment działa na 12 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, oferując 21 płatnych kanałów telewizyjnych i jedną usługę VOD. Spółka medialna jest właścicielem marek AXN: AXN, AXN Black, AXN White, AXN Spin, oraz kanałów Viasat: Viasat 2, Viasat 3, Viasat 6, Viasat Film.
- Zmieniliśmy AXN Spin w kanał z rozrywką opartą na prawdziwych ludzkich historiach, w którym nasi widzowie mają okazję cieszyć się zarówno inspirującymi programami lifestylowymi, jak i pasjonującymi produkcjami true-crime. Jesteśmy podekscytowani możliwością zaoferowania tak dynamicznej i różnorodnej gamy nowych programów, dzięki czemu możemy zapewnić naszej międzynarodowej widowni wyjątkowe i zawsze interesujące treści. Wierzymy, że ten kanał to propozycja czegoś nowego i ekscytującego, dla wszystkich tych widzów, którzy szukają inspiracji, przygody, czy rozwikłania mrocznej kryminalnej zagadki. Nowa strategia programowa dla całego portfolio AXN w Polsce - obejmująca metamorfozę AXN Spin - okazała się sukcesem, o czym świadczy 22% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym*
- powiedziała Éva Kis-Bocz, Channel Director CEE w Antenna Entertainment.
Jak informuje nadawca, wzrost wyników portfolio AXN jest efektem nowej strategii, konsekwentnego ulepszania oferty programowej i jeszcze większych inwestycji w nowy content: najlepsze seriale i hity filmowe od największych amerykańskich studiów, wciągające produkcje europejskie, oryginalne greckie produkcje od Antenna Studios, popularne seriale „retro” z dawnych lat oraz programy lifestylowe i serie true-crime.
Tej jesieni widzowie AXN będą mieli okazję zobaczyć długo oczekiwane nowe produkcje i kolejne sezony uwielbianych seriali: „Rekrut” - sezon 6, „Walker. Strażnik Teksasu” - sezon 2, „Wiedźma”, „FBI: International”, „SEAL Team” - sezon 7, „The Good Doctor” - sezon 7 oraz „S.W.A.T. - jednostka specjalna” - sezon 7.
*Źródło: Nielsen Polska na dzień 31 lipca 2024 r.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.