reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Zmiany personalne w CNN International Commercial

dodano: 2023-05-31 09:11
autor: Łukasz Knapik | źródło: Warner Bros. Discovery

CNN CNN Worldwide (Warner Bros. Discovery) powołało Phila Nelsona do kierowania międzynarodowymi operacjami biznesowymi, a także współpracą z partnerami komercyjnymi sieci poza Stanami Zjednoczonymi Ameryki. Jako executive vice president w CNN International Commercial (CNNIC) Phil Nelson będzie odpowiedzialny za cały obszar międzynarodowej sprzedaży reklam, sprzedaży i licencjonowania treści oraz dystrybucji komercyjnej, a także powiązane z nimi usługi w zakresie rozwiązań dla klientów. Nowe stanowiska objęli ponadto Cathy Ibal, Rob Bradley i James Hunt.

CNN International


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
CNN Worldwide powołało Phila Nelsona do kierowania międzynarodowymi operacjami biznesowymi, a także współpracą z partnerami komercyjnymi sieci poza Stanami Zjednoczonymi Ameryki.

Jako executive vice president w CNN International Commercial Phil Nelson będzie odpowiedzialny za cały obszar międzynarodowej sprzedaży reklam, sprzedaży i licencjonowania treści oraz dystrybucji komercyjnej, a także powiązane z nimi usługi w zakresie rozwiązań dla klientów. Wśród nich znajdują się m.in. wielokrotnie nagradzane studio Create, światowe działania digital i operacje na danych. W nowej roli Nelson będzie także współpracował z partnerami z całego Warner Bros. Discovery w zakresie strategii dystrybucji CNN International oraz kooperacji w zakresie usług cyfrowych i sprzedaży reklam, co pozwoli na zapewnienie partnerom większego dostępu do wiadomości i innych programów z całego portfolio marki. Nelson dołącza do zespołu kierowniczego CNN Worldwide i będzie raportował do Chrisa Marlina, executive vice presidenta w dziale Business Operations & Strategy.

Od 2019 roku Phil Nelson w roli chief operating officer (COO) w CNN International Commercial kierował operacyjnymi oraz międzynarodowymi projektami rozwojowymi, a także nadzorował wspieranie sprzedaży reklam. W tym czasie opracował ramy strategii sprzedaży reklam CNN International Commercial Audience First, przeniósł treści CNN na nowe platformy i rozszerzył portfolio międzynarodowej działalności partnerskiej CNN z nadawcami i wydawcami na całym świecie, a także komercyjną działalność sieci z hotelami i liniami lotniczymi. Do najważniejszych inicjatyw podjętych do tej pory przez Nelsona w CNN International Commercial należą: wprowadzenie CNN International na platformy Connected TV w Europie, uruchomienie działalności CNN Apparel w Azji, licencjonowanie praw do Great Big Story oraz rozszerzenie portfolio kanałów pod marką CNN o CNN Brasil, CNN Prima News i CNN Portugal.

Przed dołączeniem do zespołu CNN, Nelson był dyrektorem zarządzającym w Turner North Asia i South Asia Pacific. Nadzorował wszystkie aspekty działalności firmy Turner w tych regionach. Od momentu dołączenia do zespołu w 2010 roku, Nelson pełnił również inne funkcje związane z rozwojem biznesowym oraz planowaniem strategicznym. Posiada także doświadczenie w zakresie usług cyfrowych z czasów pracy w spółce AOL, gdzie był dyrektorem zarządzającym AOL Asia. Co więcej, otrzymał tytuł MBA na Uniwersytecie Harvarda, a przed rozpoczęciem pracy w sektorze korporacyjnym, był dowódcą w marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych Ameryki.

CNN wprowadza kolejne zmiany w zespole kierowniczym CNN International Commercial, rozwijając swoją ofertę dla klientów:

Cathy Ibal została mianowana senior vice president w dziale Advertising Sales i będzie nadzorować całą międzynarodową sprzedaż reklam CNN. Ibal, jako liderka sprzedaży z 22-letnim stażem w CNN, ma na koncie kierowanie globalnymi zespołami i opracowywanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie reklamy i brandingu dla szerokiego grona klientów - od marek luksusowych i spółek typu blue chip przez branżę turystyczną, aż po innych partnerów z sektorów prywatnego i publicznego (więcej tutaj).

Rob Bradley objął stanowisko senior vice president, digital revenue, strategy & operations, a w zakres jego obowiązków wchodzi wszystko to, co jest związane z cyfrowym ekosystemem CNN International Commercial - zarządzanie przychodami, operacje i strategia handlowa. Oprócz swojej roli w CNN International Commercial, Rob Bradley jest częścią zespołu kierowniczego CNN Digital i będzie kierował współpracą CNN International Commercial w ramach międzynarodowych działań biznesowych Warner Bros. Discovery w zakresie projektów cyfrowych z wykorzystaniem technologii i usług reklamowych (więcej tutaj).

Zaawansowane usługi CNN International Commercial w zakresie tworzenia treści, analizy danych, strategii zarządzania przychodami i obsługi klienta zostaną połączone pod nadzorem Jamesa Hunta, który obejmuje stanowisko senior vice president w dziale Global Client Solutions. Zespół zajmie się promocją produktów wielokrotnie nagradzanego studio CNN International Commercial - Create, a także wsparciem jednostki Audiences & Data wraz z obsługą klienta, organizacją wydarzeń i działaniami strategicznymi.
 

- Aby dziennikarstwo mogło się rozwijać, konieczna jest solidna i efektywna działalność komercyjna, która umożliwi finansowanie pracy, jaką CNN wykonuje każdego dnia na całym świecie - mówi Chris Licht, prezes i dyrektor generalny CNN Worldwide. - Dlatego cieszę się, że Phil i jego zespół wykonawczy przejmują stery w CNNIC, by wprowadzić nas w nową erę współpracy z partnerami komercyjnymi - dodaje.

- CNNIC ma na swoim koncie niezwykłe osiągnięcia w uwalnianiu potencjału zarówno CNN, jak i naszych partnerów komercyjnych z różnych sektorów - mówi Phil Nelson. - Spoglądając w przyszłość, oferujemy naszym partnerom nowe sposoby współpracy z CNN, które umożliwiają reklamodawcom angażowanie odbiorców wszędzie tam, gdzie korzystają z CNN, a nadawcom, wydawcom, partnerom i platformom związanym z reklamą out of home zapewniamy dostęp do naszych uznanych na świecie treści i dziennikarstwa. W szybko zmieniającym się krajobrazie medialnym łączymy najlepsze treści CNN z ofertą komercyjną w innowacyjny sposób, który odzwierciedla potrzeby klientów i rynku, a także oczekiwania odbiorców - dodaje.

Cathy Ibal została mianowana senior vice president w dziale Advertising Sales, foto: Warner Bros. Discovery
Cathy Ibal została mianowana senior vice president w dziale Advertising Sales, foto: Warner Bros. Discovery
Phil Nelson objął stanowisko executive vice president w CNN International Commercial, foto: Warner Bros. Discovery
Phil Nelson objął stanowisko executive vice president w CNN International Commercial, foto: Warner Bros. Discovery
James Hunt objął stanowisko senior vice president w dziale Global Client Solutions, foto: John Hooper/Warner Bros. Discovery
James Hunt objął stanowisko senior vice president w dziale Global Client Solutions, foto: John Hooper/Warner Bros. Discovery
Rob Bradley objął stanowisko senior vice president, digital revenue, strategy & operations, foto: Warner Bros. Discovery
Rob Bradley objął stanowisko senior vice president, digital revenue, strategy & operations, foto: Warner Bros. Discovery


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...