- Zawarcie nowej umowy z Play to bardzo pozytywna wiadomość zarówno dla obu firm, jak i dla naszych widzów. Pokazuje siłę oraz atrakcyjność oferty Viaplay w Polsce. Naszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości rozrywki polskim odbiorcom, a zawarta umowa jeszcze bardziej ułatwi nowym i obecnym klientom korzystanie z treści, zarówno sportowych, jak i filmowo-serialowych, dostępnych na platformie Viaplay - powiedział Alexander Bastin, Group Chief Commercial Officer, Continental Europe and Baltics w Viaplay.
Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny w Polsce od sierpnia 2021 roku i do końca 2022 roku pozyskał 1,2 mln subskrybentów. Treści oferowane polskim widzom obejmują transmisje takich wydarzeń sportowych, jak wyścigi F1, mecze piłkarskie angielskiej Premier League, niemieckiej Bundesligi, Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA, gale KSW, rozgrywki ligi hokejowej NHL, a także lokalne seriale i filmy Viaplay oraz produkcje z krajów nordyckich i treści międzynarodowe. W czerwcu premierę będzie miał serial dokumentalny „Materla. Lionheart” - pierwsza w 2023 roku polska produkcja lokalna Viaplay.- Naszym priorytetem jako Play jest zapewnianie klientom wolności wyboru i dostępu do najlepszej jakości internetu, cyfrowej rozrywki i usług mobilnych w najkorzystniejszych ofertach. Nasza Telewizja Nowej Generacji to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które umożliwia klientom stworzenie własnego pakietu i dostęp do treści najwyższej jakości. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Viaplay klienci Play mogą doświadczać najlepszej rozrywki, obejmującej zarówno sport, jak i filmy i seriale, w domu i poza domem - powiedział Mikkel Noesgaard, dyrektor ds. marketingu, członek zarządu Grupy Play.