dodano: 2023-03-21 17:01 | aktualizacja:
2023-03-22 11:09
autor: Dr. Hack |
źródło: Skylink/satelitnaTV.sk
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Przepraszamy, aktualnie mamy zgłoszoną awarię systemu (strony internetowej, strefy klienta) z powodu ataku hakerskiego
- poinformował operator platformy na portalu społecznościowym.
- Intensywnie pracujemy nad naprawą. Dziękujemy za zrozumienie.
W czasie przerwy spowodowanej atakiem hakerskim
niedostępna jest strona internetowa dla klientów, strefa klienta oraz strona aktywacyjno-serwisowa dla sprzedawców. Tym samym klienci i sprzedawcy nie mogą sprawdzać usług, aktywować ani odświeżać kart.
Oczywiście w tym samym czasie
odbiór kanałów telewizyjnych platformy Skylink z satelity Astra 3B (23,5°E) nie jest ograniczony dla słowackich czy czeskich abonentów. Usługi satelitarne i internetowe Skylink działają obecnie bez ograniczeń.
Nie wiadomo jaki jest cel ataku na Skylink, ale można podejrzewać kto to zrobił, bo w ostatnim czasie takie ataki są dość czytelne.
Aktualizacja 22.03.2023 godz. 8:40:
- Atak miał charakter DDoS i był niezwykle intensywny. Możliwe, że napastnicy zaplanowali koniec konserwacji naszych usług, kiedy poszczególne usługi były stopniowo uruchamiane, aby utrudnić nam reakcję
- powiedział Jaromír Glisník, członek zarządu CANAL+ Luksemburg, dla portalu SatelitnáTV.sk.
- Na razie nie mamy na to żadnych dowodów. Dziś rano atak został powstrzymany i stopniowo uruchamiane są poszczególne służby .
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.