Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
To właśnie
Charlie Ergen od dawna twierdzi, że jedynym rozwiązaniem dla obu amerykańskich platform satelitarnych - teraz rywalizujących - jest fuzja.
DirecTV, w tym usługi przesyłania strumieniowego AT&T, takie jak U-Verse, mają obecnie łącznie około 13,3 mln abonentów. Kiedy AT&T kupiło DirecTV, łączna liczba wynosiła wówczas 25,47 mln abonentów.
DirecTV zostało wydzielone do spółki joint venture pomiędzy AT&T (70 proc.) i TPG (30 proc., dawna Texas Pacific Group).
Porównując dane DISH Network z 4. kwartału 2022 r. z danymi sprzed roku, nie różnią się one od siebie. Straty w czwartym kwartale 2021 r. wyniosły 203 tys. abonentów tylko z platformy satelitarnej, a ogromna utrata abonentów wyniosła 9,8 proc. i zakończyła marny rok dla DISH Network (3 kwartał 2021 r. strata 9,7 proc., 2. kwartał 2021 r. 8,9 proc.).
DISH Network ma obecnie zaledwie 7,4 mln abonentów, co stanowi około 30 proc. szczytowej wartości z 2009 roku.
DISH jest wspomagany przez usługę Sling TV, która wciąż ma 2,33 mln abonentów i mniej więcej taką samą pozycję, jaką utrzymywał w 2018 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.